Het hele album?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:22 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
En hij is geleakt. Op Bittorrent en Usenet zweeft ie sinds 13.00 uur rond.
Outlook Express gebruikenquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:44 schreef Murray het volgende:
Hoe de neuk download ik iets van een nieuwsgroep?
http://www.binaries4all.nl/quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:44 schreef Murray het volgende:
Hoe de neuk download ik iets van een nieuwsgroep?
De CDS en DVS zijn dé twee versies?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:43 schreef Tooheys het volgende:
kreeg net bericht dat mijn Vertigo pakketje morgen al zal arriveren per post. Had een pre-ordertje op de 2 cds en de dvds voor totaal 6 pond bij HMV. Heb die Jacknife Lee mix van Vertigo al gehoord op de radio, die is echt geweldig
![]()
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Murray het volgende:
All Because of You is goooooeeeeeed!
Of je checkt het forum van een van de grotere en bekendste u2 fansites...quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit bij @Home dus klotenewsserver (bestanden staan er maar heel kort op).
Zo eDonkey es ff aanslingeren.
Welke van de tien?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:51 schreef Murray het volgende:
[..]
Of je checkt het forum van een van de grotere en bekendste u2 fansites...
Moet je je MSN wel aan hebben staan héquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:![]()
Dat album is zeker niet door te msn'en of dat iemand mij als leek er even doorheen gidst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |