![]()
Ben ik weer.
![]()
Eea is inmiddels een beetje bezonken, al vind ik het nog steeds wat onwerkelijk.
Maar het grote BLEGHgevoel dat ik gisteren had, is inmiddels weer weg.
Zoals Shmoops het in haar mailtje zo goed formuleerde: "Eerst een soort van verdoving, daarna paniek, en uiteindelijk krijgt het wel een plek."
En zo werkt het ook wel.
Afwachten maar...
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:37 schreef phileine het volgende:Moonah, ik heb ook wat zitten surfen nadat ik je berichtje had gelezen, en ik kwam vooral de boodschap tegen dat het overgrote deel van de vrouwen met CIN III ook zonder behandeling nooit kanker zou krijgen.
Ja, dat heb ik ook gelezen Phileine. Dank je. En dat is het rationele deel. Maar mijn gevoel was gisteravond zoooo bang dat ik nou net die ene zou zijn bij wie het niet goedkomt. Maar die angst is nu ook wel een beetje gezakt.
Overigens milagro, je advies is een goed advies. Mijn gyn had al meteen aangeboden om een extra vragenconsult in te lassen. Maar ik was wat eigenwijs/stoer/overdonderd: "Oh, maar ik heb al erg veel info van internet." Maar ik denk dat ik toch maar een afspraak maak. Om te weten hoe het nu in míjn situatie precies zit, ipv die horrorverhalen die je ook op i-net tegenkomt.
Nou, dit topic zal wel weer zakken, tot ik het weer nodig heb om hem te kicken!