Nee niet op de TU, maar op de Fontysquote:Op woensdag 29 september 2004 21:20 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Gast FUCK YOU. Jij doet net alsof je er zo uit ziet
[afbeelding]
Zit jij soms op de TU? Vast wel.![]()
Precies. Mijn digitale horloge is eigenlijk een tijd computertje. Gezien het feit dat dat horloge van mij is, is het een 'personal' computer. Een PC dusquote:Op woensdag 29 september 2004 22:34 schreef daNpy het volgende:
Een PC is meer dan Microsoft alleen.
Dat MacOS geen Linux is wist ik al, het is Unix.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:41 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
OS X is geen linux maar darwin. Ik hoef ook niks met die meuk te maken te hebben. En ik installeer niks. Als ik een pagina bezoek wordt er op de achtergrond allerlei takkezooi geinstalleerd. Ik open niks zomaar, heb een firewall en een up to date virusscanner en toch is mijn iexplorer helemaal vershitterd waar door zelfs Hijackthis over zijn nek van gaat.
Je hebt wel gelijk dat de prijs van een Mac hoger ligt dan de Aldi/Medion PC, maar is een Mac nu werkelijk zoveel duurder?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:46 schreef cygnusx het volgende:
Waarom gebruik ik geen Mac:
- je moet een complete mac pc kopen om dat officieel te kunnen draaien
- de hardware is duur
De reden dat ik een Mac wil, denk ik, is dat het gebruikersvriendelijker is, stabieler, geen eindeloze shit updates, en het moet gewoon werken ipv dat geklooi met drivers etc.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:13 schreef Icicle het volgende:
Het belangrijkste wat je je moet afvragen is: WAT wil ik met mijn computer gaan doen?
Want van alle voor en tegens die ik hier lees over mac en overige pc's is wel wat te zeggen.. Belangrijker is wat jij als gebruiker van je computer verwacht.
Dan is een mac idd een goede keuzequote:Op donderdag 30 september 2004 22:59 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
De reden dat ik een Mac wil, denk ik, is dat het gebruikersvriendelijker is, stabieler, geen eindeloze shit updates, en het moet gewoon werken ipv dat geklooi met drivers etc.
Ik heb er nog nooit 1 moeten installerenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:26 schreef Icicle het volgende:
Drivers heb je ook op een mac nodig, wil je er apparatuur op aansluiten
Je bent gewoon niet zo snelquote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef Rover het volgende:
Ik blijf me steeds weer verbazen dat ik na al die tijd nog steeds nieuwe dingen in het OS ontdek![]()
Ik wel, o.a. voor een externe harddisk en een printer.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:34 schreef Rover het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 moeten installeren![]()
Ja, laatst kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je met F9 alle vensters in 1 keer kan zienquote:Op donderdag 30 september 2004 23:40 schreef markvleth het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet zo snel![]()
Dat is Exposé, één van de hoofdredenen om naar Panther te upgraden. Jaguar en oudere versies kunnen dit namelijk niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:18 schreef Rover het volgende:
[..]
Ja, laatst kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je met F9 alle vensters in 1 keer kan zien
En je met F10 alle vensters van het programma waar je inzit ziet. Erg handig in photoshop als je veel bestanden open hetb staan!
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tip hebben.
10.3 ės Pantherquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:34 schreef Rover het volgende:
Panther![]()
ik zit nog steeds op 10.3![]()
het kan toeval zijn hoor (heb nie achter de mac zelf gezeten) maar ik heb in ieder geval geconstateerd dat de samenwerking tussen mac en pc niet vlekkeloos verliep.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:40 schreef Tijn het volgende:
Wat raar, ik heb nooit problemen om files uit te wisselen tussen m'n Mac en m'n PC. Op beiden systemen kan ik altijd alles gewoon openen.
Dat is niet mijn ervaring. De meeste bestanden zijn 1-op-1 uitwisselbaar. Sporadisch levert dit problemen op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef Kluupkluup het volgende:
....
Hij herkent veel bestanden niet aangezien M$ overal het monopoly in heeft en dat begint al snel te irriteren.
Ja, dat is ook mijn ervaring.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring. De meeste bestanden zijn 1-op-1 uitwisselbaar.
Ik kijk hier NU naar een mac (osx 10.3) en een PC (win2000).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef thaduck het volgende:
[..]
het kan toeval zijn hoor (heb nie achter de mac zelf gezeten) maar ik heb in ieder geval geconstateerd dat de samenwerking tussen mac en pc niet vlekkeloos verliep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |