en afgaande op utrecht niet ..quote:Op woensdag 29 september 2004 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop het ook...
Afgaand op de "oefenpartij" tegen rbc moet het lukken...
Tegen Odd werd er slechter gespeeld dan tegen Utrecht...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en afgaande op utrecht niet ..
maar tegen utrecht speelde de basis 11quote:Op woensdag 29 september 2004 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tegen Odd werd er slechter gespeeld dan tegen Utrecht...
lees dit nog eensquote:Op woensdag 29 september 2004 13:34 schreef Butra het volgende:
Haha, zal inderdaad stampesvol zitten morgen. Ik heb er ook maar weer 15 euro voor neergeteld..
Dit soort wedstrijden zijn altijd wel het gezelligst. Niet heel druk, koud, kut weer, kut voetbal..Heerlijk.
Als jij de ironie van de eerste regel nou begrijpt..quote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lees dit nog eens
ik dacht dat Luni serieus wasquote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Als jij de ironie van de eerste regel nou begrijpt..
ha ha, ik was niet echt serieus.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat Luni serieus was![]()
ik weet ook niet hoe de kaartverkoop bij jullie verloopt![]()
Dat zeg je heel goed, kunnen....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dit moet toch een nulletje of vijf kunnen worden!
Ach, 1 miskleun per seizoen neem ik ze niet kwalijk...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en afgaande op utrecht niet ..
Wie dacht dat, ik niet, en op het forum dacht volgens mij geen Feyenoorder dat we even over Utrecht heen zouden lopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook over Utrecht, maar dat werdt een heel ander verhaal...
Niet dat we even over utrecht heen zouden lopen maar ook niet dit fiasco...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie dacht dat, ik niet, en op het forum dacht volgens mij geen Feyenoorder dat we even over Utrecht heen zouden lopen.
Nee niet heel de tweede ring zit dicht, ik zit op RR..quote:Op woensdag 29 september 2004 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht helemaal?
Vind de prijs dit keer best meevallen. 15e...hmm nu ik er zo over nadenk staat het toch niet helemaal in verhouding met joodse en eindhovense prijzen voor de CL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |