Zeg hou jij eens even op!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Wil dit keer weer ees een ECHTE winter hebben, eentje met veel sneeuw en zo.
Hmmmm...... Fuifduif....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Misschien moeten er een paar users geofferd worden om de weergoden te zinnen![]()
Amen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is na afgelopen week pas echt tot me doorgedrongen, de zomer is voorbij. Dalende temperaturen, veel wind, veel regen, verwarming weer aan.
's ochtends vroeg als ik wakker wordt voel ik al weer een bekende kilte in de lucht... Niks lekker in je blote niksje onder een flinterdun laken de nacht doorbrengen. Dikke dekbedden met nog een extra deken er bovenop is wat ons te wachten staat.
Korte dagen, lange nachten, en pas weer in maart hoeven we op enig respijt te rekenen....![]()
Bah, winter... Doe mij een vakantiehuis in Australie....
Hoho! Dat is heel wat anders. Dan heb je vakantie, ik zou je wel eens willen horen als de sneeuw hier 40 centimeter hoog ligt en je je auto moet uitgraven als je naar je werk moet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Sport_Life het volgende:
Er zijn ook mensen die de koud en de sneeuw opzoeken swinters en er nog veel voor betalen ook, ja ze bestaan echt![]()
* Grrrrrrrr is er zo 1!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef BadGirly het volgende:
Winter![]()
Het enige pluspunt aan de winter, je kunt tijdens geen enkel jaargetijde zo lekker uitslapen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef Knuff het volgende:
of terwijl het buiten vriest dat het kraakt lekker in bed te blijven liggen![]()
Niks zo erg als bij een temperatuur van 1 graad boven nul overvallen worden door een hoosbui...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:17 schreef Fillipe het volgende:
Kijk als we in Nederland nou eens kennismaken met een echte winter ipv die laffe regenachtige en 0,5 cm sneeuw wintertjes, zou ik het prima vinden. Dat heeft tenminste nog wat.
Maar dat halve gesneeuw en regenen is niets hier in NL.
90% van de winter zitten we helaas met een grijze grauwe lucht te koekeloeren...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:20 schreef teknomist het volgende:
Ik ben iemand van extremen...of heel koud (winter) of heel warm (zomer) als er maar een strakblauwe hemel is.
Tell me about itquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks zo erg als bij een temperatuur van 1 graad boven nul overvallen worden door een hoosbui...
* BBQ-kip jarig is eind december en nooit tuinfeesten kan geven danquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuinfeesten geven is in januari ook niet echt een optie (niet dat er veel mensen jarig zijn in de winter), net als bbq-en en lekker in de zon op het terrasje zitten of in je zomerse outfit door de stad slenteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |