Er zijn genoeg mensen met alleen maar goede ervaringen met LPG. Mijn vader heeft slechte ervaringen met een diesel gehad. Mensen die nu diesel gaan rijden verklaar ik ook voor gekquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Herr.Flick het volgende:
NNNNEEEEEEEEHHHHHHH....
niet doen,ik mag het woordje niet meer zeggen hier maar kies niet voor g.s. (begint met een G en eindigt op AS).Zeer slechte ervaringen mee,ga het niet (meer) uitleggen,andes gebruik je maar de search.
Veel km's maken is veel benzine tanken of diesel rijden.
@MACDweal :
Je logo is toch van de Limatrein,is Lima failliet gegaan?
Lima is niet meer... Wat er met hun mallen is gebeurd weet ik niet (denk aan de IRM)...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Je logo is toch van de Limatrein,is Lima failliet gegaan?
Hoef je niets te betalen voor de overstap? Je kan de auto overnemen voor de prijs die je voor je eigen auto kan krijgen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Duvel het volgende:
Een discussie of gas alleen bedoeld is om op te koken of ook leuk is om auto mee te rijden was niet echt mijn bedoeling eigenlijk...![]()
De Mazda rijdt al jaren zonder problemen op gas. Ik heb er zelf in gereden: geen probleem. Waar ik benieuwd naar ben is of iemand technische suggesties heeft, of andere aandachtspunten. Van het inbouwen van gas in de Mégane weet ik niet of dat een goed idee is; de installatie kost al gauw 2000 euro. Ten eerste heb ik dat niet, ten tweede duurt het dan drie jaar voor je gaat besparen. Dat vind ik wel een lange periode.
Die kans is wel aanwezig ja, mits ik natuurlijk niet achterlijk weinig vang voor de Renault.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:35 schreef MercedesCL het volgende:
[..]
Hoef je niets te betalen voor de overstap? Je kan de auto overnemen voor de prijs die je voor je eigen auto kan krijgen?
Ligt dit dan aan de kleppen e.d. of aan de elektronica?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:59 schreef Youp het volgende:
geen gas nemen... krijg je gezeik mee... zeker als je al bijna 2 ton er op hebt staan... (relatief nieuwe auto's kunnen er niet meer zo goed tegen) houd die megane maar
Ligt aan het gas.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt dit dan aan de kleppen e.d. of aan de elektronica?
Als je ze op tijd stelt zou dat toch niet voor moeten komen, of niet? 't Grappige is dat je van de meeste gasrijders wat positievere reacties krijgt dan van de mensen die het niet rijden. Monteurs zien natuurlijk ook wel de meeste gevallen voorbij komen...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ligt aan het gas.
Hierdoor verbranden je kleppen vaker,wat dure reparaties tot gevolg heeft.
Ik wil niemand ontmoedigen,maar de meeste monteurs verkiezen geen gas,dat is niet voor niets...
Da's ook fijn onderbouwd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:10 schreef -Xerxes- het volgende:
Gas, benzine, wat maakt het uit, koop gewoon die Mazda
Jawel, want die Mazda is fijn en luxe enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's ook fijn onderbouwd...![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou oppassen voor gas, zoals Herr.Bosch euh Flick () en Youp zeggen.
kleppen van moderne auto's worden niet meer gesteld, die stellen zichzelf... en als ze dan nog verbranden is er niet veel wat je er aan kan doen ehquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je ze op tijd stelt zou dat toch niet voor moeten komen, of niet? 't Grappige is dat je van de meeste gasrijders wat positievere reacties krijgt dan van de mensen die het niet rijden. Monteurs zien natuurlijk ook wel de meeste gevallen voorbij komen...
Ik heb vernomen dat je ze bij gas toch moet stellen, of in elk geval controleren omdat de verbrandingstemperatuur hoger is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:27 schreef Youp het volgende:
[..]
kleppen van moderne auto's worden niet meer gesteld, die stellen zichzelf... en als ze dan nog verbranden is er niet veel wat je er aan kan doen eh
Dan kom je aan het dremelen!! (bij hydrolisch gestelde kleppen)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je ze bij gas toch moet stellen, of in elk geval controleren omdat de verbrandingstemperatuur hoger is.
dat zou toch wel mooi zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan kom je aan het dremelen!! (bij hydrolisch gestelde kleppen)
Hm, had iets over plaatjes gehoord... Of jij daar je Dremel voor nodig hebt is jouw zaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan kom je aan het dremelen!! (bij hydrolisch gestelde kleppen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |