21 chubbyquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Bastard het volgende:
24 grams gehuurd.. lijkt me intressant.
Die gast lijkt op Tom Cruisequote:
ISO waarde ooooooooooooooooooooooookquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Pfff, kijk die ISO waarde dan
Gijs!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ISO waarde ooooooooooooooooooooooook
JE MEENT HET!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die gast lijkt op Tom Cruise
Ker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef Toadette het volgende:
wanneer?
Deze week zit ik nog in een financiele impasse,...ergens daarna?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ker?
Volgens mij gaat hij pas donderdag in premiere, dus deze week lukt sowiezo niet meer. Ergens volgende week of die week daarna doen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Deze week zit ik nog in een financiele impasse,...ergens daarna?
Plaats dan een mooie fotoquote:
als het doordeweeks is ...... trakteer ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Deze week zit ik nog in een financiele impasse,...ergens daarna?
Mond dicht, graphix hoerquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plaats dan een mooie foto
[afbeelding]
Reclame van Calvin Klein al gezien?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:46 schreef Toadette het volgende:
[..]
als het doordeweeks is ...... trakteer ik.
ook volgende week of de week daarna
ik heb nog bonnen van mijn bonuspunten van mijn mobielquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Geld teveel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:46 schreef Toadette het volgende:
als het doordeweeks is ...... trakteer ik.
ook volgende week of de week daarna
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mond dicht, graphix hoer
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pfff, kijk die ISO waarde dan
nee 9 bonnen te veelquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geld teveel?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ooit speel ik hem Gijs...beloofd!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Serieus Mark
Cho en ik kunnen niet genoeg benadrukken hoe dat verhaal is
Als ik eerlijk ben heeft Xenogears (vind Xenosaga wat minder) het allerbeste verhaal. Van alles
Gijs, ik rij al sinds half augustus afgekeurd rondquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je al een nieuwe auto Ker, of is deze eidelijk door de keuring?
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog iemand schieten om 21,30 ?
Foto's maken voor een film met Nathan, peperdure camera's en lenzen gebruiken en dan nog je ISO zo omhoog gooien. Nou:quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Film is helemaal digitaal opgenomen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Foto's maken voor een film met Nathan, peperdure camera's en lenzen gebruiken en dan nog je ISO zo omhoog gooien. Nou:
je weet dat je niet meer aangehouden hoeft te worden om daarvoor een bon te krijgen? Ook dat gaat tegenwoordig automatisch zelfs al is het maar een weekquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs, ik rij al sinds half augustus afgekeurd rond
Wil hem deze week of volgende week keurenHoop ik
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef O-Ren het volgende:lekker slapen..........
![]()
Nee, dat is te laat voor mequote:Op woensdag 29 september 2004 00:13 schreef silver-surfer het volgende:
Wat is topgear toch een fantastisch programma
Iemand dat auto schieten toevallig gezien... heeerlijk..![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 07:10 schreef Magneet het volgende:mogguh , nieuwe job vandaag dus zal weinig online zijn
ik herhaal dus:quote:Op woensdag 29 september 2004 09:00 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
Ik zei: ALLEEN FOK DOET HET!!!!!![]()
waar is iedereen dan??????
quote:Op woensdag 29 september 2004 07:10 schreef Magneet het volgende:mogguh , nieuwe job vandaag dus zal weinig online zijn
welkomquote:Op woensdag 29 september 2004 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziek
"Steek die inentingen maar in je reet". Dát had je moeten zeggenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:28 schreef kepler het volgende:
[..]
welkom
ik ben ook ziek geweest afgelopen dagen. Leuk hoor op vakantie, maar die inentingen mogen ze volgende keer zelf houden
eigenlijk wel jah, maar dan had ik ze helemaal niet gekregen denk ikquote:Op woensdag 29 september 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Steek die inentingen maar in je reet". Dát had je moeten zeggen![]()
Inentingen ?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:28 schreef kepler het volgende:
[..]
welkom
ik ben ook ziek geweest afgelopen dagen. Leuk hoor op vakantie, maar die inentingen mogen ze volgende keer zelf houden
jah ik ga naar egypte. En daarvoor moet je tegen DTP en Gele koorts worden ingeent. Maar blijkbaar had ik een of andere reactie op de inenting tegen gele koort: 3 dagen brak gevoelt, zo veel spierpijn in mijn schouderquote:Op woensdag 29 september 2004 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inentingen ?
Moslimsquote:Op woensdag 29 september 2004 10:39 schreef kepler het volgende:
maar ik ga wel een weekje naar Egypte
Ze hebben met school een excursie naar Amsterdamquote:Op woensdag 29 september 2004 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inentingen ?
Stroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op woensdag 29 september 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moslims
op een steenworp afstand van Baghdad en Sudan.....quote:Op woensdag 29 september 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moslims
je bent dus helemaal niet ziekquote:Op woensdag 29 september 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woohaaaa Rosé :"_
Kater, ziek, wat is het verschilquote:Op woensdag 29 september 2004 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent dus helemaal niet ziek![]()
![]()
![]()
sukkel
kater is je eigen schuld ziek zijn nietquote:Op woensdag 29 september 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kater, ziek, wat is het verschil
Hahahaha,... ja logisch. Wat ze in je spuiten zijn letterlijk kleine hoeveelheden van die ziektes die je lichaam net aankunnen. Zo worden er anti-stoffen door je lichaam opgebouwdquote:Op woensdag 29 september 2004 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ik ga naar egypte. En daarvoor moet je tegen DTP en Gele koorts worden ingeent. Maar blijkbaar had ik een of andere reactie op de inenting tegen gele koort: 3 dagen brak gevoelt, zo veel spierpijn in mijn schouder![]()
maar ik ga wel een weekje naar Egypte
dat weet ikquote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahaha,... ja logisch. Wat ze in je spuiten zijn letterlijk kleine hoeveelheden van die ziektes die je lichaam net aankunnen. Zo worden er anti-stoffen door je lichaam opgebouwd
Huiliequote:Op woensdag 29 september 2004 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
dat weet ik
maar het blijft niet leuk![]()
poepzakquote:Op woensdag 29 september 2004 10:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie![]()
Gast, herkend een palm elke formaat memorycard? Of kan het dat tie bij een kaartje van 256 mb maar 50 mb ziet ofzo? Zag namelijk dat je voor een 64mb card al een patch nodig hadquote:Op woensdag 29 september 2004 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
poepzak
Palmquote:Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gast, herkend een palm elke formaat memorycard? Of kan het dat tie bij een kaartje van 256 mb maar 50 mb ziet ofzo? Zag namelijk dat je voor een 64mb card al een patch nodig had
uuhm nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gast, herkend een palm elke formaat memorycard? Of kan het dat tie bij een kaartje van 256 mb maar 50 mb ziet ofzo? Zag namelijk dat je voor een 64mb card al een patch nodig had
nerdquote:Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
"Ik ga ook zo'n ding halen want Chantal kun dus totaaaaal geen kaart lezen"quote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
nerd
Ik zal het toch nog even moeten doen met haar skills. Ik wil nog zoveel maar mijn geldvoorraad is niet oneindig. Zeker nu ik vanaf 1/1 minder ga werken. Dat wordt dus prioriteiten stellen! PDA en nieuwe GSM zijn in elk geval al afgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Ik ga ook zo'n ding halen want Chantal kun dus totaaaaal geen kaart lezen"
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal het toch nog even moeten doen met haar skills. Ik wil nog zoveel maar mijn geldvoorraad is niet oneindig. Zeker nu ik vanaf 1/1 minder ga werken. Dat wordt dus prioriteiten stellen! PDA en nieuwe GSM zijn in elk geval al afgevallen.
Er staat trouwens een video review van Donkey Konga op IGN!
en een review van Outrun 2 op Eurogamer.net
Ja, nog een paar jaar en ook jij kan meedoenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vanaf 3 jaar .....
Toadette wil bij je komen trommelen Gijs! en ik wil er foto’s van makenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nog een paar jaar en ook jij kan meedoen
Zij mag altijd komen! en jij mag altijd kijkenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toadette wil bij je komen trommelen Gijs! en ik wil er foto’s van maken
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal het toch nog even moeten doen met haar skills. Ik wil nog zoveel maar mijn geldvoorraad is niet oneindig. Zeker nu ik vanaf 1/1 minder ga werken. Dat wordt dus prioriteiten stellen! PDA en nieuwe GSM zijn in elk geval al afgevallen.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Outrun 2 en Second Sight besteld voor de XBox!
Hij kijkt meestal als zij komtquote:Op woensdag 29 september 2004 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zij mag altijd komen! en jij mag altijd kijken
Games hebben voor mij een hogere prioriteit.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 29 september 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Games hebben voor mij een hogere prioriteit.En ik had nog wat cadeaubonnen van Play liggen, dus uiteindelijk betaal ik alleen maar van Outrun 2, en die wilde ik toch al halen.
Nieuwe hardware is altijd een grotere uitgave.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik ookWil al jaren een MP3 speler bijvoorbeeld, maar dat komt er steeds niet van
![]()
Toch grappig dat je deze titels allemaal kiestquote:Op woensdag 29 september 2004 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuwe hardware is altijd een grotere uitgave.
Ik twijfelde over Second Sight, maar de gameplay schijnt een beetje zoals Hitman en Freedom Fighters te zijn en die vond ik allebei geweldig! Ook schijnt het X-Files-achtige verhaal geweldig te zijn, en daar heb ik sowieso een zwak voor. En ik heb hem nu toch (bijna) voor niks.
Samen met Katamari Damacy moet ik de maand oktober zo wel door komen!![]()
GTA:SA komt toch pas eind van de maand uit? Dat wordt mijn November spel (samen met Halo 2). Overigens heb ik bij de releasedates van die games nog steeds zoiets van “eerst zien dan geloven”.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch grappig dat je deze titels allemaal kiestVoor velen staat oktober in het teken van Star Ocean, GTA:SA, Fable, Pikmin 2 en/of Donkey Konga.
Jij kiest voor Katamari Damacy
Ja, 29 oktober. Dus daar heb je wel gelijk in verder. Overigens komt PoP2 ook in november, maar pas tegen het einde, dus die is dan weer voor decemberquote:Op woensdag 29 september 2004 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GTA:SA komt toch pas eind van de maand uit? Dat wordt mijn November spel (samen met Halo 2). Overigens heb ik bij de releasedates van die games nog steeds zoiets van “eerst zien dan geloven”.
Ja, ik trek me niets aan van hypes, ik creëer mijn eigen hypes welquote:Ik ga tegenwoordig toch wat meer op mijn eigen smaak af dan op hype. Om de een of andere manier trekt Fable me gewoon niet. Ik kan wel wat argumenten noemen maar dat is strikt persoonlijk, had ik overigens ook bij Sudeki. Star Ocean twijfel ik nog over aangezien de nasynchronisatie vreselijk schijnt te zijn, en dat trek ik echt niet in een game (was ook mijn grote minpunt bij FFX).
Ik wil dat spel op zich wel een keer spelen bij jouquote:Katamary Damacy lijkt me gewoon erg grappig, kort en origineel. En hij kost maar $ 20.![]()
PoP2 moet gewoon eerst op de PS2 verschijnen! Dan kunnen we allemaal weer 2 manden zeiken op Sony en Ubisoft alvorens in januari toch naar de winkel te rennen voor de XBox-versie! Dat hoort wel een beetje bij de Prince of Persia ervaring!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 29 oktober. Dus daar heb je wel gelijk in verder. Overigens komt PoP2 ook in november, maar pas tegen het einde, dus die is dan weer voor december![]()
[..]
Ja, ik trek me niets aan van hypes, ik creëer mijn eigen hypes welStar Ocean laat ik ook schieten voorlopig, geen tijd
[..]
Ik wil dat spel op zich wel een keer spelen bij jouBen er toch wel benieuwd naar geworden
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:24 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:23 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:24 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
PoP2 HEEFT die platform actie ook weer gewoon, ze hebben het vechtsysteem onder hande genomen, dat is nu veel soepeler, sneller en beterquote:Op woensdag 29 september 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PoP2 moet gewoon eerst op de PS2 verschijnen! Dan kunnen we allemaal weer 2 manden zeiken op Sony en Ubisoft alvorens in januari toch naar de winkel te rennen voor de XBox-versie! Dat hoort wel een beetje bij de Prince of Persia ervaring!Overigens wacht ik de reviews af, ik wil wel weer veel puzzels en niet alleen vechten! Daarvoor heb ik Ninja Gaiden namelijk.
Je bent altijd welkom Gijs!DVDBoxoffice heeft hem trouwens nog steeds niet geshipped.
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Verveel je je ronde potvis van mequote:
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Verveel je je ronde potvis van me
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:28 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Hallo schatjes.....quote:Op woensdag 29 september 2004 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Hahhahahaha meen je niet... alles ligt eruit behalve fokquote:Op woensdag 29 september 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja man..... fucking internet ligt er hier uit.... inclusief msn
ik kom wel op fok![]()
![]()
Whahaha! Ze wilden het vast omdraaienquote:Op woensdag 29 september 2004 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja man..... fucking internet ligt er hier uit.... inclusief msn
ik kom wel op fok![]()
![]()
Haiquote:Op woensdag 29 september 2004 12:40 schreef O-Ren het volgende:
Hallo schatjes.....![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahaha! Ze wilden het vast omdraaienAlles werkend behalve FOK!
Ha poepiequote:Op woensdag 29 september 2004 12:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
Hallo schatjes.....![]()
haiquote:Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hai![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ha poepie![]()
Ben je vrij vandaag?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:48 schreef Nadientje het volgende:
wel leuk dat magneet nu niet meer zoveel komt hier
dalijk als die komt ga ik weerquote:Op woensdag 29 september 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mis MagneetIk bedoel... We weten nu niet wat hij aan het doen is enzo.
Ja dat hadden jullie afgesproken ja...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
nee moet tot 19.00 uur werken en ga daarna bij jouw vrouw
gezellig wat drinken (geloof ik)![]()
Houdoe.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dalijk als die komt ga ik weer
Ga lekker naar haar toe. Kachel is toch naar een vergadering!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat hadden jullie afgesproken ja...![]()
zeg does nie zo stom jaquote:Op woensdag 29 september 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Houdoe.
Nou joh. Tis maar een geintje hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 13:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zeg does nie zo stom ja
ja maar magneet is gewoon stom en ik nietquote:Op woensdag 29 september 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou joh. Tis maar een geintje hoorSowieso doe jij ook stom tegen Magneet
Wellusquote:Op woensdag 29 september 2004 13:05 schreef Nadientje het volgende:
ik niet![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:06 schreef Nadientje het volgende:
sorry dat ik hier niet zoveel ben de laatste tijd maar het heeft z'n redenenhet heeft verder niks met jullie te maken hoor
en zal binnekort ook wel weer gewoon hier zijn want ik hou van jullie hoor
Dat weten we dientjequote:Op woensdag 29 september 2004 13:06 schreef Nadientje het volgende:
sorry dat ik hier niet zoveel ben de laatste tijd maar het heeft z'n redenenhet heeft verder niks met jullie te maken hoor
Heb je de webcams al ingesteld?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
Ja dat hadden jullie afgesproken ja...![]()
Heh, lekkerquote:Op woensdag 29 september 2004 13:06 schreef Nadientje het volgende:
kachel ooooooooooooooookkkkkkquote:Op woensdag 29 september 2004 12:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ga lekker naar haar toe. Kachel is toch naar een vergadering!![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kachel ooooooooooooooookkkkkk![]()
![]()
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 29 september 2004 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
heb je er weer zin in![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Anders ga je werken ofzoquote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik word echt gek hier..... zit hier alleen maar op F5 te drukken op fok
geen enkele andere site doet het....
Doet FOK!games het? If not, bel je baas dat internet het niet doetquote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders ga je werken ofzo
[strolmode]quote:Op woensdag 29 september 2004 15:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]anders houd je gewoon je mond
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Boeiend
Hahahahahah nog steeds nietquote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
heb je er weer zin in![]()
wat een RESPEEEEEEEEEEECTquote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef Chocobo het volgende:
We hebben een Bo,........ we hebben een Ma,.......... en we hebben een The[afbeelding]
Ssssssssssst verder
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker....vergadering 2 uur uitgelopen.
Werkdagen van 10 uur heersen.
Die Second Sight heb je vast sneller dan mij die 2 weken geleden een prijsvraag wonquote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Outrun 2 en Second Sight besteld voor de XBox!
[fluister mode]wat?[/fluister mode]quote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef Chocobo het volgende:
We hebben een Bo,........ we hebben een Ma,.......... en we hebben een The[afbeelding]
Ssssssssssst verder
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die Second Sight heb je vast sneller dan mij die 2 weken geleden een prijsvraag won
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
Magneet praat![]()
![]()
Well, so be it.. ben mol van vandaagquote:Op woensdag 29 september 2004 17:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
Magneet praat![]()
![]()
Mwah, gister weer begonnen. Viel vies tegen. Dacht zal toch wel een ppar dagen kunnen rijden voordat die pijn weer terugkomt. Maar nee hoor.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Well, so be it.. ben mol van vandaag
Hoest met jou gijs? Weer beetje aan het werk?
Klinkt net zo vervelend als RSI.. denk je ook na 2 weken vakantie dat je er vanaf bent, 10 minuten later voel je het weer aankomen..quote:Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, gister weer begonnen. Viel vies tegen. Dacht zal toch wel een ppar dagen kunnen rijden voordat die pijn weer terugkomt. Maar nee hoor..Kan vandaag en morgen gelukkig thuis werken
Lag aardig wat werk op m`n bureauquote:Op woensdag 29 september 2004 17:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt net zo vervelend als RSI.. denk je ook na 2 weken vakantie dat je er vanaf bent, 10 minuten later voel je het weer aankomen..
Maar gelukkig kan thuis werken bij jou wel dan.
Ja ken het, word bij mij ook aardig wat in de schoenen geschoven.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lag aardig wat werk op m`n bureau
quote:Snelste achtbaan ter wereld in VS
Uitgegeven: 29 september 2004 15:49
NEW YORK - Pretpark Six Flags in de Amerikaanse staat New Jersey bouwt de snelste en hoogste achtbaan ter wereld. De nieuwe attractie moet komend voorjaar in gebruik worden genomen. Dat meldde een woordvoerder van het pretpark woensdag.
De wagentjes van de nieuw te bouwen achtbaan, de Kingda Ka, moeten straks vanuit stilstand in 3,5 seconden een snelheid bereiken van 206 kilometer per uur. Een ritje duurt niet meer dan 50 seconden. Het hoogste punt van de achtbaan komt op 139 meter boven de grond.
Op dit moment is de Top Thrill Dragster in het pretpark Cedar Point in Ohio recordhouder. De topsnelheid van die achtbaan is 193 kilometer per uur, een snelheid die binnen 4 seconden wordt bereikt. Dat gevaarte is 128 meter hoog.
Waarschijnlijk wel! Play is tegenwoordig erg snel!quote:Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef Bastard het volgende:
Die Second Sight heb je vast sneller dan mij die 2 weken geleden een prijsvraag won
quote:Ordered on 29/09/2004 Second Sight (XBOX) £29.99 Posted on 29/09/2004
Asosciaal.. opdoeken die toko.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zuipen op kosten van de belastingbetaler!
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:17 schreef Quinny het volgende:
Haaaalllloooooo
Had me vanmorgen verslapen,want Daan is de afgelopen nachten aan het spoken. Zegt er een bitch van een collega op een zeer sarcastische toon tegen me " zo lekker uitgeslapen? . Je kan dus wel raden hoe mijn antwoord nee eruit kwam. Heb een hekel aan verslapen en slapenloze nachten is geen excuus om telaat te komen. Maar die kinderloze trut moest van mij vanmorgen even d'r bek houden. Je kan dus wel raden wel vinger ik naar d'r opstak toen ze weg liep
overdag wel jaquote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker, 2,5 week vakantie!
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker, 2,5 week vakantie!
hij heeft geen vakantie hij bedoeld dat ik 2 weken overdag niet op fok! kanquote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
homo
![]()
Nee hoor ik gun je het wel. Ga je nog wat doen?
Magneet-vrijquote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef Quinny het volgende:
homo
![]()
Nee hoor ik gun je het wel. Ga je nog wat doen?
Ga je doen dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heeft geen vakantie hij bedoeld dat ik 2 weken overdag niet op fok! kan
Ohquote:Op woensdag 29 september 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Magneet-vrij
moet je ff teruglezen, ik vervang iemand voor 2 1/2 week maar heb daar beperkt internet en Fok! is geblokkeerd op de firewallquote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je doen dan?
Ah okquote:Op woensdag 29 september 2004 19:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je ff teruglezen, ik vervang iemand voor 2 1/2 week maar heb daar beperkt internet en Fok! is geblokkeerd op de firewall
ik had het ook pas net gepost hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okIk lees zelden terug, dus dat had ik gemist.
Heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef Quinny het volgende:
Oh
Das heel gemeen van je![]()
Scherp mijn leerlingquote:Op woensdag 29 september 2004 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd.![]()
Obi Suck Kenobiquote:Op woensdag 29 september 2004 19:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Scherp mijn leerling
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:Outrun 2
Chocoboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 29 september 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Ker,..........quote:Op woensdag 29 september 2004 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Chocobooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Kuiken,.....................quote:Op woensdag 29 september 2004 20:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ja!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ker,..........Star Ocean is uit !
Riiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 29 september 2004 20:40 schreef Chocobo het volgende:
Austin Powers op tv voor de fans
Broertje of zusje voor Daan?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Kuiken,.....................we gaan ons best doen
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb je hem al gehaald ?
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Broertje of zusje voor Daan?
Ik voel een nee in je postquote:Op woensdag 29 september 2004 20:49 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
idd een dikke neequote:Op woensdag 29 september 2004 20:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik voel een nee in je post
Hai Quin trouwens
Ja flauw hequote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Flauw....
Hai Quinny
Die zin....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op woensdag 29 september 2004 21:05 schreef Quinny het volgende:
Eerst moet die dikke surfer maar eens gaan pompen en 9 maanden wachten
Idd!quote:Op woensdag 29 september 2004 21:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja flauw he
Chantal moet er trouwens ook aan gelovenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Idd!
En Rensje moet binnen een paar jaar ook een dubbelvla persen
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Chantal moet er trouwens ook aan geloven![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Idd!
Wanneer stuurt je man nou eens niewe foto's op van Daan?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:40 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Chantal moet er trouwens ook aan geloven![]()
Jij moet ook eens gaan klonen Gijs.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:17 schreef -Struikrover- het volgende:![]()
![]()
dubbelvlaquote:Op woensdag 29 september 2004 21:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Idd!
Wanneer stuurt je man nou eens niewe foto's op van Daan?![]()
PSV ook. En die is ook voor de fansquote:Op woensdag 29 september 2004 20:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil een keertje met Daan gaan trommelen... Kopen jullie dan Donkey Konga?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:20 schreef Quinny het volgende:
Kortom Daan wilt er eerst een vriendje of vriendinnetje bij
pfoei ontspring ik gelukkig nog even de dans
Als het iets is wat je kapot kan slaan, dan mag Sjo dat best wel kopen "voor Daan"quote:Op woensdag 29 september 2004 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil een keertje met Daan gaan trommelen... Kopen jullie dan Donkey Konga?
Zo gelachen om die Gastquote:Op woensdag 29 september 2004 21:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Fat Bastard
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja flauw he
Als ie in bed ligt met die chick, al dat vetquote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen om die Gast
I want that baby!!!
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef mr_Brown het volgende:
HOLY SHIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.bangedup.com/bu_posts/CAMB4DABdcs.WMV
NSFW
![]()
![]()
![]()
NSFW
![]()
![]()
![]()
NSFW
![]()
![]()
![]()
NSFW
![]()
![]()
![]()
NSFW
Doei poepie.... welterustenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:23 schreef O-Ren het volgende:
dag schatjes
Voor straks slaap lekker!![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
mietjequote:Op woensdag 29 september 2004 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Slapen
heb je het nu over je vriendin?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:42 schreef chibibo het volgende:
Moe, nat en voldaan.
1 - 0 Gijsquote:Op woensdag 29 september 2004 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze gewonnen?
![]()
![]()
![]()
NSFW
Strolquote:Op donderdag 30 september 2004 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ren
Was het weer hel Gijs?quote:Op donderdag 30 september 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
K*NKER![]()
![]()
K*NKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TERING TYPHUS KLOTE KUT SNOLLEBAKKEN FILE
Goeiemorgen Brownquote:Op donderdag 30 september 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
K*NKER![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
K*NKER![]()
![]()
Guntquote:Op donderdag 30 september 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strooooooool ! Paniiiieeeeeek !!
!
de verloren tijd mag ik niet eens inhalen..... dus alle tijd dat ik te laat ben gekomen moet ik als vakantie boekenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het weer hel Gijs?Moet je eigenlijk klokken? Dus moet je die tijd die je in de file heb gestaan op je werk inhalen?
Dan heb je elke dag dus een beetje vakantiequote:Op donderdag 30 september 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de verloren tijd mag ik niet eens inhalen..... dus alle tijd dat ik te laat ben gekomen moet ik als vakantie boeken
ikke wel meer dan 1 denk ik zoquote:Op donderdag 30 september 2004 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker biertje drinken morgen
Dat suckedquote:Op donderdag 30 september 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de verloren tijd mag ik niet eens inhalen..... dus alle tijd dat ik te laat ben gekomen moet ik als vakantie boeken
Maar dit is dan wel weer erg droogquote:Op donderdag 30 september 2004 11:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan heb je elke dag dus een beetje vakantie
whahahahahhaaha vond em ook wel leukquote:Op donderdag 30 september 2004 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sucked
[..]
Maar dit is dan wel weer erg droog![]()
Sorry Brown
Heerlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 12:11 schreef Nadientje het volgende:
ik heb nog 1 week avond dienst en 1 week ochtenddienst en dan vakantieheeeerlijk 2 weken
ja misschienquote:Op donderdag 30 september 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkJe ging ook nog weg toch?
Hoezo? Ik dacht dat het al geboekt enzo was?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:23 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja misschien![]()
Ja, ik las het gister al ergens!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strooooooool ! Paniiiieeeeeek !!
!
Wat een naaistreek.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
Jij moest toch werkenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ikke wel meer dan 1 denk ik zo
nee nog niet, sven heeft zijn vakantie nog niet rondquote:Op donderdag 30 september 2004 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik dacht dat het al geboekt enzo was?
Als Sven geen vrij kan nemen ga ik wel met je meequote:Op donderdag 30 september 2004 13:12 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee nog niet, sven heeft zijn vakantie nog niet rond
zou ik niet erg vinden hoor, als ik maar op vakantie kanquote:Op donderdag 30 september 2004 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als Sven geen vrij kan nemen ga ik wel met je mee![]()
![]()
![]()
je mag wel mee in mn koffer naar egyptequote:Op donderdag 30 september 2004 13:26 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zou ik niet erg vinden hoor, als ik maar op vakantie kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |