Als je dat maar weetquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed man! Gelukkig weet jij af en toe iets inhoudelijks te brengen hier, want anders was het alleen maar lachen gieren en brullen hier. En geef toe: té veel humor slaat ook dood![]()
Dat ken ik helemaal niet...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef gurlie het volgende:
Gilmore Girls komt vanavond, daar gooi ik alles voor aan de kant.
Maar ik was hard aan het werken.
Is dat dat avondje dat laatst niet doorging? Of was dat een ander smartlappen avondje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O zat hoor. Maar dit is een spontaan bezoekje, vanochtend op het werk ontstaan. Meneer moet eerst nog op repo, dus het wordt een latertje, maar wel leuk. Jaarlijkse smartlappen-avond dient weer te worden georganiseerd.
Leuke serie over een meisje en haar moeder. [linkje] http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=20 [/linkje]quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet...
Ja ga eens je huiswerk afmaken zeg!
Dat heb ik ook een keer gezien ja!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:13 schreef Lula het volgende:
om half tien zag ik dat mijn lelijke vieze en smerige verloofde komt of zoiets. Afl 1 heb ik gezien dus misschien kom ik er nog in. Dit is vier meen ik
Daarom waardeer ik je ook zo als Fok-userquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je dat maar weetaltijd het zelfde is oer saai
![]()
hele leuke serie, lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Leuke serie over een meisje en haar moeder. [linkje] http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=20 [/linkje]
Ben me aan het inschrijven voor CKV activiteiten, online dus.
Het is uitgesteld ja. Maar nu moet het er toch echt weer van komen. Iedereen wil ook Hazes doen natuurlijk nu.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat dat avondje dat laatst niet doorging? Of was dat een ander smartlappen avondje?
ja ik dacht dat het op zichzelfstaand was. Moet je nog zes keer kijken of zo om te kijken hoe het afloopt. Maar wel lachen hoe hij zich als de grootst mogelijke boer gedroeg om haar te shockerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gezien ja!
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek isquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik je ook zo als Fok-userDie afwisseling die je brengt. De ene keer is het "D.Rose ben je nu weer weg, waar was je nu en ik postte iets en toen ging je weer weg!" en dan is het weer "D. Ben je nu weer weg, krijg ik geen kusje meer?"
Ik vind het pure poëzie![]()
![]()
Vanavond en verzet naar 10 uur.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hele leuke serie, lang niet meer gezien
hoelaat komt die en waarop ?
Nee dat zou ook wat zijn zeg, alsof Arty daar tijd voor heeft!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek is![]()
Vanavond wist ik alquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vanavond en verzet naar 10 uur.
En het wordt ook steeds erger. Erg komisch. Ik zou zoiezo wel graag de laatste aflevering willen zien voor haar en alle andere reacties.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Lula het volgende:
[..]
ja ik dacht dat het op zichzelfstaand was. Moet je nog zes keer kijken of zo om te kijken hoe het afloopt. Maar wel lachen hoe hij zich als de grootst mogelijke boer gedroeg om haar te shockeren
korttermijn geheugen werkt wel gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat zou ook wat zijn zeg, alsof Arty daar tijd voor heeft!!!
Waar sta ik precies met mijn benen wijd trouwens? ben wel benieuwd![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek is![]()
nou dan zit ik half tien voor yorinquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds erger. Erg komisch. Ik zou zoiezo wel graag de laatste aflevering willen zien voor haar en alle andere reacties.
Heb ik daar mijn benen wijd? Goh... interessante perceptie van het menselijk lichaam heb je. Maar die foto vond je toch leuk meen ik? Maar nu niet meer? Nou ik geef toe: afwisselend ben je inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
korttermijn geheugen werkt wel gelukkig![]()
in dat foto topic, waar je mooie benen staan en een handje dat naar beneden wijs![]()
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]Fantastisch! Wil jij niet een gooi doen naar het premierschap?
![]()
ik vond die juist wel leuk ,kijk naar die smiliequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik daar mijn benen wijd? Goh... interessante perceptie van het menselijk lichaam heb je. Maar die foto vond je toch leuk meen ik? Maar nu niet meer? Nou ik geef toe: afwisselend ben je inderdaad![]()
Ja het is wat cryptisch Nederlands hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al? Hier ook H6quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Lula het volgende:
maak eens plaats ik wilde nog wat kwijt.....
maak je even wakker tot mijn spijt....
Zet een oproep en fok zal aan je voeten liggen misschienquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef myrose het volgende:
[..]
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen worden
De taal volgen lukt me nog wel... Ik begrijp alleen niet waar ze op doelt. Ik heb je nog nooit met je benen wijd gezien...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het is wat cryptisch Nederlands hè?![]()
ik bedoel dus het general topic..quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zet een oproep en fok zal aan je voeten liggen misschien![]()
och je kunt haar gelukkig niet de rok omhoog kijken, het was/is een leuk plaatjequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
De taal volgen lukt me nog wel... Ik begrijp alleen niet waar ze op doelt. Ik heb je nog nooit met je benen wijd gezien...
Praatjes vullen nog steeds geen gaatjes, toch![]()
Wie heb je voor welke post op het oog?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef myrose het volgende:
[..]
ik bedoel dus het general topic..
Zou best grappig zijn voor een topic: het Fok!-schaduwkabinet!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef myrose het volgende:
[..]
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen worden
Geef mij je angst... ook erg mooi (heb ik helaas niet in huis, maar ken het wel zo wat uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:29 schreef Lula het volgende:
mijn favoriet was vroeger waarom......en liefde.......
Wat is ckv? Of hoorde ik dat te wetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef gurlie het volgende:
Dat ckv is nog veel werk ook.
cultureel kunstzinnige vormingquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is ckv? Of hoorde ik dat te weten?
*noteert*quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geef mij je angst... ook erg mooi (heb ik helaas niet in huis, maar ken het wel zo wat uit mijn hoofd)
Dan ga ik even kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef gurlie het volgende:
oh gilmore girls begint wel nu![]()
Even de grapjas erop aanspreken die in het GG topic zei dat het om 10 uur begon.
Oh... Ik ben blij dat ik niet meer op school zit (klinkt als drama, en dat vond ik een dramaquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
cultureel kunstzinnige vorming
Brrrrrrr.. doodengquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef gurlie het volgende:
Goh eng he, benen.
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou best grappig zijn voor een topic: het Fok!-schaduwkabinet!
Verstandigquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef myrose het volgende:
[..]
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoor![]()
Wie dan wel en waar????quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef myrose het volgende:
[..]
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoor![]()
Nou ik wil dit jaar zoveel mogelijk activiteiten doen dus ik ga me even voor een hoop dingen inschrijven en van de week wat oude verslagen maken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Brrrrrrr.. doodeng
wat moet je allemaal doen voor CKV? Kijken welke dingen je wilt doen voor een verslag of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |