Duidelijke reactie? OK...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
Dus beide zijn het niet met me eens, maar een duidelijke reactie terg ho maar
Eikel lijkt mij minder schijnheilig dan 'ik weet wie het zegt'. Och jochie toch, wat een sukkeltje kan jij zijn. Denk toch eens na over wat je post, zoals bij je reactie op Es en het huishouden. Kom eens uit je eigen narcistische wereldje en leef je eens in in andere mensen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom moet ik mij uitspreken en hou jij het bij eikel?
jij had het over werk ná werkquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef myrose het volgende:
HuH?
jij schrijft toch dat je huishouden klusjes vind?
ben ik dus pertinent niet met je eens.... is evengoed werk
Verdedig je niet joh, dit kan ieder weldenkend/meelevend mens zelf bedenken. Belachelijk dat jij je eigenlijk nog moet verantwoorden ook nu...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijke reactie? OK...
Ik heb een betaalde baan... Daarnaast doe ik de huishoudelijke 'klusjes' en voed ik mijn vier kinderen op. En dat is zwaarder werk dan mijn baan ooit zal zijn.
Ik denk dat je, als je het een maandje over zou moeten nemen, je binnen een week gillend de deur uit rent...
Ik hoef geen complimenten, echt niet, maar wat ik doe afdoen als 'klusjes' is niet fair. Ik denk dat ik harder 'werk' dan jij!
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef Lula het volgende:
ik heb een wereld salade net gegeten met heerlijke kipstukjes erdoorheen.
Gezond eten kan errug lekker zijn
hoquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijke reactie? OK...
Ik heb een betaalde baan... Daarnaast doe ik de huishoudelijke 'klusjes' en voed ik mijn vier kinderen op. En dat is zwaarder werk dan mijn baan ooit zal zijn.
Ik denk dat je, als je het een maandje over zou moeten nemen, je binnen een week gillend de deur uit rent...
Ik hoef geen complimenten, echt niet, maar wat ik doe afdoen als 'klusjes' is niet fair. Ik denk dat ik harder 'werk' dan jij!
Wat een luxe, bij mij is er geen onderscheid tussen werk en vrije tijd...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, huishouden doe ik in mijn vrije tijd
op zo'n reactie ga ik niet eens reageren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eikel lijkt mij minder schijnheilig dan 'ik weet wie het zegt'. Och jochie toch, wat een sukkeltje kan jij zijn. Denk toch eens na over wat je post, zoals bij je reactie op Es en het huishouden. Kom eens uit je eigen narcistische wereldje en leef je eens in in andere mensen.
Dat zei je niet, dat maak je er nu snel van. Jij zei dat het niet meetelde en werk waar je geld mee verdient wél.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ho
niet zeggen dat ik jou huishouden onderschat, want dat heb ik nooit gezegd.
Jouw huishouden zal best zwaarder zijn en ik geloof best dat ik dat nooit aa zou kunnen.
Ik zei alleen dat ik het niet als werk zag in de zin van arbeid als bij een baas
En isk zie, en voel wel onderscheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een luxe, bij mij is er geen onderscheid tussen werk en vrije tijd...
Ja, het werk dat ik na mijn werk doe wordt niet betaald, dat is het enige verschil.
Halleluja, praise the lord!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zo'n reactie ga ik niet eens reageren.
Dat zei ik welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zei je niet, dat maak je er nu snel van. Jij zei dat het niet meetelde en werk waar je geld mee verdient wél.
jezus? the lord?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Halleluja, praise the lord!![]()
weer zo iemand die niet leestquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:41 schreef gurlie het volgende:
Huishouden is wel werk.
Maar jij hebt vast geen idee hoe het is om 4 kinderen op te moeten voeden en een huishouden te moeten runnen. Ik ook niet, maar wel eens een voorproefje. Dus doe normaal D.
Tering
Het gaat hier niet altijd over jou hè? Bummer!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zei ik wel
Ik heb 5 werkdagen en als ik de hele zaterdag huishouden doe is dat nog steeds mijn vrije dag
Ja dat zei je later, toen er twee mensen op je afgevlogen kwamen. Maar ik denk dat je oorspronkelijk iets heel anders wou zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer zo iemand die niet leest
Ik had allang gezegd dat ik 4 kinderen opvoeden niet onderschat en het zelf vast niet aan zou kunnen
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef myrose het volgende:
jij maakt onderscheid tussen betaald werk en onbetaald werk. Maar je brengt het alsof je het onbetaalde werk minderwaardig vind
Dat bedoel ik dus inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef myrose het volgende:
jij maakt onderscheid tussen betaald werk en onbetaald werk. Maar je brengt het alsof je het onbetaalde werk minderwaardig vind
dat zei ik niet later, dat bedoelde ik al in mijn allereerste post, die waar de verontwaardigde reacties op kwamenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat zei je later, toen er twee mensen op je afgevlogen kwamen. Maar ik denk dat je oorspronkelijk iets heel anders wou zeggen.
Hij houdt die fabriek in zijn eentje draaiende geloof ik jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef es70 het volgende:
Laat het in jezusnaam maar gaan....
Grootafnemer bij de Hoogovens kennelijk....
Als nou iedereen boos wordt en er gaat nog geen belletje rinkelen![]()
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef es70 het volgende:
Laat het in jezusnaam maar gaan....
Grootafnemer bij de Hoogovens kennelijk....
Als nou iedereen boos wordt en er gaat nog geen belletje rinkelen![]()
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:42 schreef gurlie het volgende:
Oja, hoi
Hoe is het hier?
quote eens waar je dat uit opmaakt want dat heb ik nooit gezegd, en al helemaal nooit bedoeldquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
absoluut niet dus, ik word zelf ook huisman
Misschien moet je zélf eens teruglezen voor de grap.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei ik niet later, dat bedoelde ik al in mijn allereerste post, die waar de verontwaardigde reacties op kwamen
wat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef toetatoet het volgende:
dus
primaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef es70 het volgende:
[..]
man, spreek ik je dan wel weer een keer, oke?!
Gezellig!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:45 schreef Lula het volgende:
Ik ga zondag gezellig naar de sauna met DZ
zomaar even tussendoor
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.
Sorry spreek helaas de waarheid.
hier heb je je opmerkingquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was in Zweden ja, maar was evengoed werk
en huishouden telt niet mee
dat hoop ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezellig!
Wellicht is jouw waarheid anders dan de onze...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.
Sorry spreek helaas de waarheid.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Het kuikentje spreekt!
Fucking hell. Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima
maar wij willen geen 4 kinderen hoor, 2 lijkt me zwaar genoeg
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef es70 het volgende:quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote eens waar je dat uit opmaakt want dat heb ik nooit gezegd, en al helemaal nooit bedoeld
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht is jouw waarheid anders dan de onze...
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdagquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef myrose het volgende:
[..]
hier heb je je opmerking
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Fucking hell. Waar slaat dat op?
Om nog even na te steken onder water?
Goh wat heb jij het vast zwaar straks.
Ik vind het echt enorm knap van Es dat ze het voor elkaar krijgt om 4 kinderen op te voeden en daarnaast ook nog te werken.
Dus als je ook eens een keer rekening zou houden met anderen voordat je je bek opentrekt. Ga toch van je troon af jongen.
Maar het ging niet over jou. Het ging over het huishouden van Es.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdag
lezen is moeilijk he kindjequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Fucking hell. Waar slaat dat op?
Om nog even na te steken onder water?
Goh wat heb jij het vast zwaar straks.
Ik vind het echt enorm knap van Es dat ze het voor elkaar krijgt om 4 kinderen op te voeden en daarnaast ook nog te werken.
Dus als je ook eens een keer rekening zou houden met anderen voordat je je bek opentrekt. Ga toch van je troon af jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |