Krijg je nooit volledig terug.. is ook sinds 2004 uit de wet geschrapt, als je geluk hebt staat het in de CAO van een werkgever.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:40 schreef Twisted_TpaU het volgende:
krijg je geen onkosten vergoeding dan ?
Je hebt sowieso recht op standaard kilometer vergoeding. ik red het _net_ om uit te komen met de reiskosten en de vergoeding qua benzine, mits ik dus de motor pak (Vlaardingen - Den Haag, 35)quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg je nooit volledig terug.. is ook sinds 2004 uit de wet geschrapt, als je geluk hebt staat het in de CAO van een werkgever.....
word conducteurquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo,
Ik wil graag weten wat jullie van het volgende vinden.
Ik ben op zoek naar een baantje voor dit jaar, omdat ik niet ben aangenomen op een school wegens het ontbreken van een stageplek.
Goed, baantje zoeken dus. Mijn grootste hobby is motorrijden en de Luchtvaart..
In het eerste is al helemaal niks te vinden dus nu ben ik allerlei bedrijven aan het bellen op Rotterdam Airport. Iets in de Cargo Handeling ofzo... bagage afhandelen dus.
Stel je nu voor dat ze op Schiphol iets voor me hebben, wat me geweldig lijkt om daar te werken, maaarrrrrr dat is voor mij 85km rijden en dan uiteraard nog eens 85km terug. 170km per dag.
Dit is niet echt winstgevend, ik heb geen auto maar een motor, nu zeggen een hoop mensen ''de motor is goedkoper dan auto''
Kan je ook over discussieren, ik denk van niet, ik moet elke 6000km nieuwe olie en oliefilter. Bandjes zijn ook na 13000km wel op, nieuw setje banden is 300 euro. Komt nog eens bij dat er nu 50.000km op de teller van mijn motor staat, wat al aardig veel is voor een motor. Wil volgend jaar een andere kopen, maar met meer dan 60.000km istie al vrijwel onverkoopbaar... of een hele lage inruilprijs.
Zou natuurlijk met het OV naar Schiphol kunnen gaan, maar ik vraag me af of dit niet een beetje erg veel gedoe is voor een (waarschijnlijk) erg simpel baantje. Natuurlijk kan je verder groeien op zo'n Luchthaven (wat ik erg graag wil).
Het beste zou gewoon zijn om op Rotterdam Airport die werkzaamheden te gaan doen... maar dat is iets lastiger geloof ikVeel kleiner.
Nogmaals, dit is geen excuus o.i.d. om het werk af te wijzen (te lui ofzo, wat sommige mensen al zeiden ze me) maar puur financieel gezien....
Wat vinden jullie?
Right. Dan ben je zo'n 3000 euro verder......quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef -Xerxes- het volgende:
Als motorrijden je grootste hobby is, waarom ga je dan geen papieren halen om les te mogen geven ofzo?
Moet je eens kijken wat een auto kost aan onderhoud.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is niet echt winstgevend, ik heb geen auto maar een motor, nu zeggen een hoop mensen ''de motor is goedkoper dan auto''
Kan je ook over discussieren, ik denk van niet, ik moet elke 6000km nieuwe olie en oliefilter. Bandjes zijn ook na 13000km wel op, nieuw setje banden is 300 euro.
Waarom zou je 'm dan weg doen? Motoren van tegenwoordig kunnen met gemak een ton of (veel) meer draaien voor het blok aan revisie toe is.quote:Komt nog eens bij dat er nu 50.000km op de teller van mijn motor staat, wat al aardig veel is voor een motor. Wil volgend jaar een andere kopen, maar met meer dan 60.000km istie al vrijwel onverkoopbaar... of een hele lage inruilprijs.
18 cent per kilometer (kortste reisafstand) belastingvrij, de rest belast. En de OV vergoeding is volledig onbelast.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef Twisted_TpaU het volgende:
wij krijgen nl 28 cent, wettelijk geregeld is het nog steeds 18 cent daar niet van..
zou het wel doen als ik jou was, eerst aankijken hoe het ov bevalt en anders de motor
Toch wel, hoor. Mits je 'm natuurlijk wel altijd warm rijdt voordat je het gas echt opentrekt en regelmatig je olie controleert en zo.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Sorry nerd, maar een gillende 600cc 4 cilinder niet echt....
O, vandaar. Een geknepen brommert.quote:Weg doen? Omdat ik volgend jaar vol vermogen mag
Je hebt helemaal nergens recht op, behalve als er iets anders in je contract of cao staat.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op standaard kilometer vergoeding
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal nergens recht op, behalve als er iets anders in je contract of cao staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |