ja en zij? jij denkt dat zij dat ook is, en zij zegt ook van wel, maar kan best zijn dat dat van haar kant anders is zoals ze het zegt... maar ik moet toegeven, als ze zegt dat het tip top is, dat dat ook goed voelt aan jou kant. verder wou ik je niet bang makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:12 schreef Dezz het volgende:
Oh dan mag ik wel eens op gaan passen, ik heb nu 3 maanden en 1 dag verkering met m'n vriendin!
Nee alles gaat perfect en ik ben helemaal gek op haar![]()
Ik ben ook niet bang geworden hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:18 schreef Cheater het volgende:
[..]
ja en zij? jij denkt dat zij dat ook is, en zij zegt ook van wel, maar kan best zijn dat dat van haar kant anders is zoals ze het zegt... maar ik moet toegeven, als ze zegt dat het tip top is, dat dat ook goed voelt aan jou kant. verder wou ik je niet bang maken
Dat kan heel makkelijk! Mijn vriend heeft bv. net zijn baard eraf en zijn haar en hij ziet er opeens weer zo lekker uit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef partychickie het volgende:
Hoe zit dat dan met opnieuw verliefd wrodne? dat kan toch ook?
is hij nu kaal dan op z'n bolle koppiej?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat kan heel makkelijk! Mijn vriend heeft bv. net zijn baard eraf en zijn haar en hij ziet er opeens weer zo lekker uit!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef m28740 het volgende:
Ik meende dat het ook te maken had met 7.
Dude, na een jaar pas? Wat doe jij fout, of doe ik wat fout volgens jou??quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:06 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien omdat het na een jaar "gewoon" wordt??
En dat je mekaar echt begint te kennen
Nee, gewoon lekker kort. <3quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef Cheater het volgende:
[..]
is hij nu kaal dan op z'n bolle koppiej?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |