Helaas nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is d'r geen 'geen mening' optie?
er heeft ook niemand het lef om op nee te stemme, het zou maar gebeurenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef HomerJ het volgende:
10-2
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. En daarom ben ik niet gewenst. De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) . Ik vind dit gewoon erg zwak. IDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening. Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel.
Net of er ooit iemand op ja zal stemmenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Roi het volgende:
Poll: Speel jij stiekem ook Rayman ?Ja neen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Same.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Overigens vind ik de opmerkingen met ''vuile kanker bek'' en die waar Raymannl's moeder in voorkomen behoorlijk, not done![]()
Je zegt al een tijdje geen woord over rayman en toch blijf je irritant. Je hele manier van posten is gewoon irriquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. En daarom ben ik niet gewenst. De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) . Ik vind dit gewoon erg zwak. IDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening. Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak, ga huilen
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. doordat je met rayman en nog meer onzin deze topics gewoon verziekt En daarom ben ik niet gewenst. rot dan op? De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) 2x teveel dus he... loser . Ik vind dit gewoon erg zwak.rayman als enige vriend hebben, dat is zwakIDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening.na de eerste 1000 topics weten we dat wel... sterf nu maar een end neer met dat kurpoppetje Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. maar die zitten niet constant over dat kutpoppetje te zijken Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel. precies
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]who cares
Je post over irritante onderwerpen
Ik praat gewoon met jullie onderwerpen mee[/b[
Je hebt een kut icoon
[b]Dat is geen reden om iemand te haten
Je hebt een kut website
Wat heeft dat met FOK te maken?
Je formuleert kut
Misschien heb ik wel dislectie?
Je kan niet spellen
Komt door het snelle typen
Je gedraagt je als een klein kind
Zeker omdat ik Rayman speel![]()
Je bent kut
Hij post gewoon op de verkeerde plek op verkeerd tijdstip.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Same.
Losers, meer maak ik er niet aan vuil.
True, het moet wel okay blijven he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Overigens vind ik de opmerkingen met ''vuile kanker bek'' en die waar Raymannl's moeder in voorkomen behoorlijk, not done![]()
Dat was een doodverwensingquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:36 schreef mordradead het volgende:
na de eerste 1000 topics weten we dat wel... sterf nu maar een end neer met dat kurpoppetje
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]who cares
Je post over irritante onderwerpen So what? Iets met smaak enzo, persoonlijk. Zwak om iemand daar op aan te vallen.
Je hebt een kut icoon Geef hem een betere.
Je hebt een kut website Niet gezien
Je formuleert kut
Je kan niet spellen Zoals half Fok. In principe kan hij het wel, dat hebben we gezien.
Je gedraagt je als een klein kind Don't we all.
Je bent kutPoepoe, als dat het beste is.
maar jij bent dan ook een oud ziijkwijfquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
nou, het is meer dat je gewoon irritant bent, of je nou rayman zegt of niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
*Mompelt iets over vage grens tussen pesten en plagen.*quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, het moet wel okay blijven he.
Plagen mag, pesten is zielig
Houden we het netjes?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
achja, hij hoeft niet gesloten te worden, er moeten gewoon een paar bannetjes vallenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, deze sfeer is niet prettig, modje erbij dan maar?
Dus dan is het opeens ok om met termen als ''vuile kankerbek'' enzo te gaan smijten???quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij post gewoon op de verkeerde plek op verkeerd tijdstip.
Vooral na vanavond, en die frustraties van Rahl, mij & Modradead moeten er toch uit en Gamedemon heeft altijd al een hekel aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |