zie je de lokalen O staan bij het 4e en 5e uur op mijn rooster? dat betekent dat ik naar het oosterlicht moetquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mijn rooster:
Woensdag
LO
LO
Nederlands C2
Wiskunde D5
Natuurkunde G1
Maatschappij E5
Op volgorde van uren.
Overigens hoop ik dat ik wiskunde ergens anders krijg, aangezien ze naast dat lokaal aan het renoveren zijn.
Wij hebben, als 5V, de op 1 na hoogste prioriteit als het over klaslokalen gaat, dus dat zit wel okayquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij moeten nu naar de K-vleugel als er Cx op het rooster staat. Zeg maar een barak. Slecht geluid, als ik fluister. (Diepe stem + goed voortbewegen van het geluid.) kan de leraar het voorin de klas horen.
hehehehe, ik hoef lekker niet naar het oosterlichtquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:10 schreef rockstah het volgende:
ik heb al twee keer door de regen moeten gaan. en ik offer mijn pauzes op daarvoor. dus ik ben er alles behalve blij mee
hee ik dacht dat dit een NOOB-LOZE slowchat was?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
Goeden avond! Ben weer klaar met het vullen van de vakken!
Ik zal d'r van de winter wel weer naar toe moeten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:22 schreef capibar het volgende:
[..]
hehehehe, ik hoef lekker niet naar het oosterlicht![]()
Dat jij nu in een examenjaar zit.quote:
Ik zit een in examenjaar jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat jij nu in een examenjaar zit.
Ik moet nog 2 jaar. 30 uur per week dit jaar.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit een in examenjaar ja
Rot is op met je kutkopquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit een in examenjaar ja
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Rot is op met je kutkop![]()
![]()
![]()
* oproept tot algehele negering van RaymanNLquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]rustig, dan let je toch niet op m'n postst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |