aaahhh! Wat jammer nou! Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef gamecube_master het volgende:
MSN doet het niet meer bij mij
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
hier wel![]()
tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
hij word per dag irritanter
Naar huis wilt, maar de prof. moet nu zonnodig zijn agenda voor de komende twee weken met mij besprekenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Tain het volgende:
nog 5 minuten en dan ben ik vrij
ligt het aan mij of wordt RaymanNL per dag irritanter?
aaaahhhhquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef gamecube_master het volgende:
microsoft![]()
wachten dan maar, ik wou je net een cool filmpje laten zien RaymanNL![]()
Beter in andere mensen irriteren jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Nee ik word per dag beter!
over wie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Ik kan niet irritanter zijn geworden want ik spreek geen woord meer over Rayman!
het kan toch blijktquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Ik kan niet irritanter zijn geworden want ik spreek geen woord meer over Rayman!
Oooh nee, hequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:09 schreef mordradead het volgende:
vanavond voetbal, morgen voetbal
, overmorgen voetbal
voetbal
je hebt teveel nuclear missiles gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben ik even Rise of Nations aan het spelen, heb dat kutvolk van hen helemaal kapotgebombardeerd met fackin ISBM (oid) Nucleair Missiles.
Heb ik net het grootste tankleger ooit gemaakt, lekker rushen, wat krijg ik? Armagaddon
Waar slaat dat nou weer op?
Aha, ik snap het.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je hebt teveel nuclear missiles gebruikt
Je moet de wereld ook niet de vergetelheid in nuken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben ik even Rise of Nations aan het spelen, heb dat kutvolk van hen helemaal kapotgebombardeerd met fackin ISBM (oid) Nucleair Missiles.
Heb ik net het grootste tankleger ooit gemaakt, lekker rushen, wat krijg ik? Armagaddon
Waar slaat dat nou weer op?
een klein beetje maar hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef Frankeinstein het volgende:
nee, dan zou het een rotzooitje worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |