D'r zijn 2 mensen die mijn ww weten, een daarvan ben ik zelf, de ander is mijn moeder, maar die weet weer niet dat ik op Fok zit.quote:Op woensdag 29 september 2004 07:57 schreef Rahl het volgende:
Legolas! JE ONDERTITEL!![]()
![]()
![]()
[..]
wie heeft je gehackt?
quote:Op woensdag 29 september 2004 08:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn 2 mensen die mijn ww weten, een daarvan ben ik zelf, de ander is mijn moeder, maar die weet weer niet dat ik op Fok zit.![]()
M.a.w., zelf veranderd.quote:Op woensdag 29 september 2004 08:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch wel de 3e deze ochtend die goeiemorgen zegt in dit topic, zegt wat over de rest...quote:Op woensdag 29 september 2004 11:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sow jij bent vroeg![]()
Volgens mij moet jij nog wakker wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben toch wel de 3e deze ochtend die goeiemorgen zegt in dit topic, zegt wat over de rest...
* Mr.Noodle onder de douche is geweest en zich schoon en wakker geschrobt heeftquote:Op woensdag 29 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker wordenJe bent de 5e die goedemorgen zegt
![]()
Tain ontbreekt![]()
Ik ben aan het werk jaquote:Op woensdag 29 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
Tain ontbreekt![]()
Je kan mij hier toch nog wel een goedemorgen wensen :'(quote:Op woensdag 29 september 2004 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja
en ik ga eventjes niet meer echt in het slowchat topic posten
Ja echt dat kunnen ze toch niet makenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef pkwarts het volgende:
3 uurtjes les...marteling
wat hebben we toch een kutleven....quote:Op woensdag 29 september 2004 13:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja echt dat kunnen ze toch niet maken![]()
* meldtquote:Op woensdag 29 september 2004 13:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat hebben we toch een kutleven....
Snoep dan ook niet zoveelquote:Op woensdag 29 september 2004 14:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Moet zo naar de tandarts
Wil niet
Ik snoep sowieso nietquote:Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Snoep dan ook niet zoveel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |