legalas.... tales..... hallo, 1 biertje hoor hequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
<-----
quote:Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: Very High
Avoidant: Very High
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: High
URL of the test: http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
URL for more info: http://www.4degreez.com/misc/disorder_information2.html
Ik kan hier geen soep van maken. Bedoel je:quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
legalas.... tales..... hallo, 1 biertje hoor he
nope ninja gaiden...moet me aggresie kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef Roi het volgende:
Anders koelt iedereen even af door stiekem een Rayman gamepje op te starten :p ?
nee... avatar, meerder plaatjes..... ik heb 1 biertje..... niet een paar... dat houd in dat niet iedereen uit jou avatar een biertje krijgt...... dus sommigen krijgen niksquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan hier geen soep van maken. Bedoel je:
'Legolas, tales, hallo, 1 biertje, hoor je?"
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef capibar het volgende:
nou nou, kleutertjes, doe es lief tegen elkaar.
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeurenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.
Wat kom je sexy over als je boos bentquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.
Dat kunnen er meerdere hier.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeuren
Dus? Ik had jou kunnen laten bannen voor je uitspraken. Als je gewoon wat toleranter bent zijn er niet zulke problemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef mordradead het volgende:
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeuren
reageer je nou op mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgende week, misschien zelfs morgen al, gebeurt er weer precies hetzelfde. Tis nu al een paar keer gebeurt zonder dat ook maar echt iets gebeurt(behalve een waarschuwing) voor de zoveelste keer, dat er de volgende keer wat aangedaan wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus? Ik had jou kunnen laten bannen voor je uitspraken. Als je gewoon wat toleranter bent zijn er niet zulke problemen.
Nee ik nam je reactie mee, ik wou hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
reageer je nou op mij![]()
volgens mij komt dat uit de film cruel intentions...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
roi ik wel het orgineel van die vouwen uit jij avatar...
ik vind eigenlijk van wel...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er niet uit als Reese whiterspoon en Sarah michelle gellar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |