Dit is ook een goeie en lekkere :
Rijst Barbeque chips van AH (80% minder vet)
quote:al het fruit is niet echt slecht
Op zondag 25 augustus 2002 20:07 schreef Tedda het volgende:
Vetvrije of vetarme snacks wil niet zeggen dat er niet toch veel calorieen in zitten. Volgens mij. Meestal zit er dan ipv vet veel suiker in, dacht ik, wat het toch weer voor zorgt dat er veel calorieen in zitten.Mij maak je al helemaal blij met een stuk watermeloen
quote:Ik las gisteren op een site dat in zo'n boordje nog 300 calorien zitten ik ben er erg van geschrokken.
Op woensdag 05 september 2001 18:31 schreef gerp het volgende:
Broodje Bapaogoed te eten, en niet zo verschrikkelijk vet
quote:precies dat is vaak het geintje dat producenten uithalen, dan zetten ze op een pak koekjes "maar 0,01% vet !" maar ze zitten ondertussen wel vol met suiker....sjeesh kan je dan niemand meer vertrouwen ??
Vetvrije of vetarme snacks wil niet zeggen dat er niet toch veel calorieen in zitten. Volgens mij. Meestal zit er dan ipv vet veel suiker in, dacht ik, wat het toch weer voor zorgt dat er veel calorieen in zitten.Mij maak je al helemaal blij met een stuk watermeloen
quote:Weet je hoe vet dat is? Je moet voor de gein eens ongebakken kroepoek kopen en dat in de fituur gooien, dan zie je dat hele kleine dingetjes heel groot worden en dan realiseer je je dat het alleen maar vet kan zijn aangezien je het daar zojuist hebt ingegooid, ofzo...
Op maandag 02 september 2002 13:23 schreef Phynny het volgende:
komkommer kan erg verslagend zijnuhm, nog iets... *bedenkt* .. kroepoek?
Klinkhamer koeken www.klinkhamer.nl
mijn favouriet
Friesche Kruidrepenkoek (425g, 275Kcal en 1g Vet per 100g)
quote:Zoute popcorn is wel beter dan chips bijvoorbeeld, maar zit toch (best veel) vet in.. het moet toch bakken met vet.. helaasj..
Op zondag 25 augustus 2002 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zoute popcorn (dus niet die caramel en zo) schijnt ook erg vetvrij te zijn.
Oh, in opkikker (tuinkruiden, kip) zit ook heeeel weinig maar het vult wel aardig.
quote:klopt en wat mensen niet weten is dat vetten niet de dikmakers zijn maar suikers...
volgens mij bestaan er wel vetvrij/vetarm tuusendoortjes
fruit ,crackertjes.20+ kaas, magere yoghurt...
De eet-minder-vet campagne van het Voedingscentrum heeft volgens Ortho een aantal negatieve gevolgen. Mensen gaan hierdoor meer producten eten op basis van meel en suiker (koolhydraten) en die kunnen net zo dikmakend zijn. Producten op basis van veel koolhydraten stimuleren de honger immers, terwijl producten op basis van vet eerder een verzadigd gevoel geven. Vetarme producten suggereren dat men er maar op los kan eten, maar calorieën blijven calorieën
Uit het volgende artikel:
http://www.dikke-mensen.nl/php/page8010.php?volgnr=405
quote:in creamcrackers zit 17% vet. En dan voornamelijk nog verzadigde vetten => niet goed voor je.
Op dinsdag 4 maart 2003 06:40 schreef Vampira-spike het volgende:
creamcrackers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |