ik helaas ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:06 schreef JaWi het volgende:
Nee. Ik ben niet zo van de 'welk nummer luister je nu' en de 'muziek associatie' topics. Laat staan van het nachtelijke rondgebagger.
alleen woordenasscosiatie en pimpampet- topics zekerquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:06 schreef JaWi het volgende:
Nee. Ik ben niet zo van de 'welk nummer luister je nu' en de 'muziek associatie' topics. Laat staan van het nachtelijke rondgebagger.
Kun je makkelijk zelf bijhouden, hoor. Gewoon je aantal van de laatste Totals-lijst van je zaterdagavond-stand afhalen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:20 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik 2e sta en PrintScreen 1e, maar we zullen zien vanavond![]()
Das waar, maar dan weet ik niet wat andere users doen als bijv. D.Rose, die vorige week ook ruim 1,500 posts hadquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je makkelijk zelf bijhouden, hoor. Gewoon je aantal van de laatste Totals-lijst van je zaterdagavond-stand afhalen.
ik heb er 1000quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das waar, maar dan weet ik niet wat andere users doen als bijv. D.Rose, die vorige week ook ruim 1,500 posts had![]()
Gisteren stond ik op 150 per dagquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:32 schreef Zwansen het volgende:
150 post per dag bijna Stuart...
het gaat bergafwaartsquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren stond ik op 150 per dag![]()
dat is ook makkelijk bij te houden hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das waar, maar dan weet ik niet wat andere users doen als bijv. D.Rose, die vorige week ook ruim 1,500 posts had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |