Magertjes?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:53 schreef Lucille het volgende:
Deze week was het dus magertjes met mijn postaantal
0064 (0036) Lucille 311
Ben wel druk bezig met andere dingen, dus dat klopt wel.
Fok!Totals - De Stand #6quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef Svensational het volgende:
Is er trouwens ook een lijst met de meeste posts allertijden?? Top 25 ofzo???
allertijden zeker niet, van dit jaar houd ik het wel een beetje bij. zal morgen op t werk eens wat querienquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef Svensational het volgende:
Is er trouwens ook een lijst met de meeste posts allertijden?? Top 25 ofzo???
Oh? En die Top 8251 uit dat Fok!Totals-topic dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef dolle_hond het volgende:
allertijden zeker niet
ja, maar ik dacht eigenlijk dat svennieboy per week bedoeldequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh? En die Top 8251 uit dat Fok!Totals-topic dan?
Ik had er altijd 1 per maand, met nadruk op hád...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
ja, maar ik dacht eigenlijk dat svennieboy per week bedoelde
FOK! hoeveelheid getypte tekst lijstjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef dVTB het volgende:
Enne.. hoe zit het met kwaliteit?Ik heb eens een mailinglist meegemaakt waar ook nog cijfers uitrolden van hoeveel procent van je post uit quotes bestonden, dus hoe veel nieuwe tekst je er zelf aan toevoegde, etc...
Ja, zo ongeveer. En dan ook nog onderscheid tussen de hoeveelheid nieuw getypte tekst en de quotes. Maar goed, ik zal niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef Arcee het volgende:
FOK! hoeveelheid getypte tekst lijstjes
Zoiets?![]()
nee, ik reken het allemaal met de hand uit. ik vraag elke week de profielen op, schrijf de aantallen in een schriftje en ga dan de aantallen van vorige week erbij pakken om de nieuwe week-aantallen te berekenen. ik verveel me andersquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef dVTB het volgende:
Help.... ik mag hopen dat je een computerprogrammaatje hebt om dat allemaal bij te houden?![]()
Enne.. hoe zit het met kwaliteit?Ik heb eens een mailinglist meegemaakt waar ook nog cijfers uitrolden van hoeveel procent van je post uit quotes bestonden, dus hoe veel nieuwe tekst je er zelf aan toevoegde, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |