Idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:38 schreef dolle_hond het volgende:
ehm, ok ook niet.
heeft niemand wat aan toch
En een username die begint met een S en die geregistreerd zijn op een palindroom-tijdstip dat bestaat uit dezelfde even cijfers?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:38 schreef Stuart het volgende:
Kun je ook een lijstje uitdraaien met users met het hoogste daggemiddelde
Minimum aantal posts 5,000 ofzo![]()
wat heb jij met even cijfers?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
En een username die begint met een S en die geregistreerd zijn op een palindroom-tijdstip dat bestaat uit dezelfde even cijfers?
ik heb de gemiddelden niet in mijn verwerking, ook de reg.datum niet, dus kan t ook niet zelf uitrekenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:38 schreef Stuart het volgende:
Kun je ook een lijstje uitdraaien met users met het hoogste daggemiddelde
Minimum aantal posts 5,000 ofzo![]()
Stel dat bankstellen getallen waren, zou jij dan een 317 kopen? Welnee, die zit voor geen meter en heeft waarschijnlijk nog 3 poten ook. Nee, dan de 862. Die zit als een fauteuil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:51 schreef D.Rose het volgende:
wat heb jij met even cijfers?
Jammer, was wel benieuwd wie na mij, Inso (97) en PrintScreen (92) nog meer zo hoog zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb de gemiddelden niet in mijn verwerking, ook de reg.datum niet, dus kan t ook niet zelf uitrekenen.
zit wat inquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stel dat bankstellen getallen waren, zou jij dan een 317 kopen? Welnee, die zit voor geen meter en heeft waarschijnlijk nog 3 poten ook. Nee, dan de 862. Die zit als een fauteuil.
voor replique had ik ze zonder probleem. toen had je tiemie en otherside die hoog zaten. en die ene, ehm, naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer, was wel benieuwd wie na mij, Inso (97) en PrintScreen (92) nog meer zo hoog zit![]()
eigenlijk moet je dan vooral naar die lijst kijken van users die geen nieuwere users boven zich hebben. dat zijn vast de toppers qua gemiddeldequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer, was wel benieuwd wie na mij, Inso (97) en PrintScreen (92) nog meer zo hoog zit![]()
Dat is trouwens een leuke lijstquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan vooral naar die lijst kijken van users die geen nieuwere users boven zich hebben. dat zijn vast de toppers qua gemiddelde
Nee, dan jij ! Je hebt geloof ik al 100 posts geplaatst over mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:35 schreef JaWi het volgende:
Het enige lijstje waarin Stuart niet in voor zou komen, is het lijstje met kwaliteitsposters.
De GPD heeft meer kwaliteit dan de SC 's nachtsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:39 schreef JaWi het volgende:
Ik denk een stuk of 20. Ik vraag me alleen serieus af wat er leuk aan is om vrijwel alleen maar te posten muziekassociatietopics en dergelijke. Of 40 keer per dag melden wat voor muziek je luistert. Of die nachtelijke baggerreeksjes. Of in ieder Onz topic een smile posten. Wat is er leuk aan posten om het posten?
factorlijst voorlopig ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:35 schreef JaWi het volgende:
Het enige lijstje waarin Stuart niet in voor zou komen, is het lijstje met kwaliteitsposters.
ik heb het ooit geweten... maar nu niet meer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:39 schreef JaWi het volgende:
Wat is er leuk aan posten om het posten?
Nee, dan mag ik inderdaad wel wat meer gaan postenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
factorlijst voorlopig ook nog niet hoor
Oy, wat heeft iedereen toch een ziekelijke antipathie jegens t GPD, puur omdat onze reeks wel mag en die van hun niet of slechts gedeeltelijk gedoogd wordt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
De GPD heeft meer kwaliteit dan de SC 's nachtsWahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |