abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22280560
Ik kom zelf ook af en toe nog weleens in Ede en ik snap niet hoe mensen het wonen daar sowieso kunnen uithouden, nog los van de overlast.
  FOK!fotograaf woensdag 29 september 2004 @ 11:36:34 #152
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22281116
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
Freud had andere, wellicht ietwat subtielere manieren om zielen te beïnvloeden dan nekschoten

Maar volgens mij is deze Freud gewoon een wereldvreemde nerd .
Nope, deze jongen woont op 60 meter afstand van een jongerencentrum hangplek voor criminele jongeren. In het 4e kwartaal staat er praktisch dagelijks politie en/of brandweer voor de deur. De brandweer kan soms niet blussen omdat die crimineeltjes dat niet toestaan. Ik zie de ouders en hoor hoe ze hun kroost behandelen na dit soort incidenten.

Die kids kennen alleen de harde hand, praten helpt niet. Ik ben van mening dat er geen verschil is tussen allochtone rellende jeugd of autochtone rellende jeugd. Dit soort recidive jeugdcrimineeltjes kan je niet bekeren door lief te praten. IMO bespaar je een hoop problemen en geld door dit soort hopeloze gevallen maar uit de maatschappij te verwijderen.

Natuurlijk weet ik dat je ze niet af mag maken, ik ben geen debiel of zo. Het gaat mij erom dat het rechtssysteem de maatregelen mag gebruiken die enige slaagkans zou hebben, namelijk fysieke straffen. Iemand die leeft op bedreiging en geweld lul je echt zijn gewoonten niet af.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_22281209
Je ziet toch dat het nu heeft gewerkt? Wat is dan nog het nut van lijfelijke straffen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22281331
Rechtsmiddelen die slaagkans hebben? Er zijn zoveel middelen te bedenken die een bepaalde mate van succes ten gevolge zullen hebben (afhakken van ledematen, doodstraf enz.), maar waarvan het gebruik uiteraard niet acceptabel is. De 'slaagkans' is dan ook niet een criteria waar je je blind op kunt staren. Er zijn namelijk nog wat andere wetten van kracht die het toepassen van bijvoorbeeld lijfstraffen verbieden.

En terecht
pi_22281636
Dit moet toch aan te pakken zijn? Het is trouwens weer net alsof het de laatste tijd veel meer aan het loslopen is met de buitenlandse jeugd. Ik moet eerlijk bekennen dat het me gisteren enorm opviel dat een marokkaans jongetje in een klas waar ik stage liep HEEL lief de hand van een jongetje pakte die nog maar sinds kort naar school mag (nee, niet dom maar leeftijd) en hem meenam overal naar toe. Het is toch niet normaal dat zulke dingen je opvallen, terwijl je al helemaal gewend bent aan het beeld dat de allochtone jeugd losgeslagen is? (En nee, ik scheer ze niet (meer) allemaal over één kam, maar je hoort en ziet wel heel veel negatieve dingen hierover)
Ik ben best ambitieus, maar ook snel tevreden
pi_22284914
http://telegraaf-i.telegr(...)0040929_7/pagina.php

Ik koop vanaf nu geen Telegraaf meer
Telegraaf brengt alleen leugens
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22285059
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:32 schreef Meki het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0040929_7/pagina.php

Ik koop vanaf nu geen Telegraaf meer
Telegraaf brengt alleen leugens
De Telegraaf heeft een automatisch scripte voor de koppen voor de artikelen. Iets in de zin van If kop = Marokkanen + negative; then > lettertype 72 ..
pi_22285170
Er bestaat geen lettertype 72, wel een lettergrootte. Maar dat terzijde.

Dat iemand de Telegraaf leest is al zorgwekkend genoeg.
pi_22285222
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

De Telegraaf heeft een automatisch scripte voor de koppen voor de artikelen. Iets in de zin van If kop = Marokkanen + negative; then > lettertype 72 ..
Telegraaf
Nieuws over Marokkanen - Gelijk zo Groot op Telegraaf
ik heb Telegraaf een e mail gestuurd over " Telegraaf leugens "
  FOK!fotograaf woensdag 29 september 2004 @ 15:02:27 #160
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22285553
Samenvattend: het was dus een half jaar geleden, en dus niet zo erg als dat ze het afgelopen week hadden gedaan?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_22286037
Natuurlijk is de politie bang voor dit soort tuig. Bedreigingen, doodsbedreigingen, politieautobanden steken, feesten tijdens de WTC ramp etc. etc.
Het aller beste is dit tuig oppakken, in een zeecontainer en terug zenden naar het rif gebergte naar het andere moslim tuig.
Net zoals het meerdendeel der Nederlanders is ook Justitie / politie te bang en nerveus om in te grijpen. Waarom als volgens het zeer snel opgedoken nieuws het probleem al een tijd opgelost is heeft bijna niemand er voorheen iets van gehoord. Nu is ineens een journalist het 'dommertje' die fouten heeft gemaakt. Met andere woorden de politie in Ede is juist goed bezig.
Ik geloof er niks van dat dit soort tuig ineens is 'genezen'.
Marocaantje bashen ? Nee hoor dat tuig zorgt zelf voor het misselijke en verziekende imago !
Altijd een grote muil naar politie, brutaal en ontoelaatbaar gedrag, mensen bedreigen, wij nemen dit flat gebouw over, wij nemen Nederland over, NL vrouwen allemaal hoer, zwembaden onveilig maken, gestolen gsm's openbaar verkopen in een gsm winkel. Nederland heeft genoeg en meer als genoeg van dit soort smerig tuig ! Waar blijft onze held J.P., zalm en andere volk oplichters ? De politiek zal het dus een worst wezen wat er zoal met Nederlanders gebeurt en laat de boel verrotten en verpauperen.
pi_22286244
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:02 schreef freud het volgende:
Samenvattend: het was dus een half jaar geleden, en dus niet zo erg als dat ze het afgelopen week hadden gedaan?
Het is erg dat jij tot lijfelijke straffen over wil gaan terwijl het middels de gebruikelijke rechtsgang opgelost is.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 29 september 2004 @ 17:54:34 #163
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_22289009
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het is erg dat jij tot lijfelijke straffen over wil gaan terwijl het middels de gebruikelijke rechtsgang opgelost is.
Schouderklopje en een lollie van de linkse rechter
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_22289183
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:35 schreef RichardQuest het volgende:

Typisch kortetermijndenken van de rechtse kliek idd [/polarisatie mode]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_22289515
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:54 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Schouderklopje en een lollie van de linkse rechter
Je hebt geen inhoudelijke reactie hè.
pi_22289549
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je hebt geen inhoudelijke reactie hè.
Jij wel dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22289571
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Ja. Dat fysieke straffen neerkomen om zinloos geweld.
  woensdag 29 september 2004 @ 18:57:36 #168
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22290487
Ben wel van mening dat ze gewoon hard moeten BLIJVEN straffen wat voor volk het ook is. De politieman in NL is gewoon nog minder dan een parkeerwacht. Hell, die hebben zelfs MEER macht over de automobilisten dan die gasten,
pi_22290681
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
.........

Dat iemand de Telegraaf leest is al zorgwekkend genoeg.
precies, maar dat er ook nog een moslim Fokker is die Telegraaf rondbezorgt per scooter is natuurlijk helemaal van de laagste soort
  woensdag 29 september 2004 @ 19:48:33 #170
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_22291717
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:26 schreef XiNiX2004 het volgende:
Marocaantje bashen ? Nee hoor dat tuig zorgt zelf voor het misselijke en verziekende imago !
Altijd een grote muil naar politie, brutaal en ontoelaatbaar gedrag, mensen bedreigen, wij nemen dit flat gebouw over, wij nemen Nederland over, NL vrouwen allemaal hoer, zwembaden onveilig maken, gestolen gsm's openbaar verkopen in een gsm winkel. Nederland heeft genoeg en meer als genoeg van dit soort smerig tuig ! Waar blijft onze held J.P., zalm en andere volk oplichters ? De politiek zal het dus een worst wezen wat er zoal met Nederlanders gebeurt en laat de boel verrotten en verpauperen.
Ik ken meerdere marokkanen die nooit een grote muil naar de politie hebben, zich nooit brutaal en ontoelaatbaar gedragen, nooit mensen bedreigen, nooit een flatgebouw overnemen, nooit Nederland overnemen, nooit denken en/of zeggen dat NL vrouwen allemaal hoeren zijn, nooit zwembaden onveilig maken, nooit gestolen gsm's verkopen, laat staan in het openbaar of in een gsm winkel.

Maar goed ik heb er maar 1 van deze groep die ik persoonlijk ken nodig natuurlijk om je hele punt teniet te doen:P ... dat heet een tegenvoorbeeld .. het is dus NIET altijd zo.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_22294049
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ben wel van mening dat ze gewoon hard moeten BLIJVEN straffen wat voor volk het ook is. De politieman in NL is gewoon nog minder dan een parkeerwacht. Hell, die hebben zelfs MEER macht over de automobilisten dan die gasten,
Onzin, in Ede hebben ze het daadkrachtig op kunnen lossen.
pi_22294186
quote:
Op woensdag 29 september 2004 19:48 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Ik ken meerdere marokkanen die nooit een grote muil naar de politie hebben, zich nooit brutaal en ontoelaatbaar gedragen, nooit mensen bedreigen, nooit een flatgebouw overnemen, nooit Nederland overnemen, nooit denken en/of zeggen dat NL vrouwen allemaal hoeren zijn, nooit zwembaden onveilig maken, nooit gestolen gsm's verkopen, laat staan in het openbaar of in een gsm winkel.

Maar goed ik heb er maar 1 van deze groep die ik persoonlijk ken nodig natuurlijk om je hele punt teniet te doen:P ... dat heet een tegenvoorbeeld .. het is dus NIET altijd zo.
Precies... het is dus MEESTAL niet zo... we kunnen ook de Tokkies als voorbeeld van "de Nederlanders" gebruiken.
  woensdag 29 september 2004 @ 21:59:40 #173
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_22295465
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Onzin, in Ede hebben ze het daadkrachtig op kunnen lossen.
Denk je nu serieus dat alles nu opgelost is daar?

Vrees dat je er nog steeds goed aan doet om op sommige plekken daar niet te komen. En als je er toch moet zijn, kijk dan de hangjongeren niet aan hoor!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 29 september 2004 @ 22:01:04 #174
19479 Mr.J
pi_22295515
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Precies... het is dus MEESTAL niet zo... we kunnen ook de Tokkies als voorbeeld van "de Nederlanders" gebruiken.
Als je het verschil niet ziet tussen enkele aso families en de teringzooi die een gedeelte van een bevolkingsgroep met zich meebrengt...
pi_22295693
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:01 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet tussen enkele aso families en de teringzooi die een gedeelte van een bevolkingsgroep met zich meebrengt...
Dat bedoel ik dus... er is geen verschil. Beide brengen zoals jij het stelt "teringzooi" met zich mee. Vaak zijn het dus geen hoog opgeleide mensen. Zoals de Tokkies zijn er nog legio aso families die ook problemen met zich meebrengen. allemaal "een gedeelte van een bevolkingsgroep".

Nog even en je dicht alle problemen aan buitenlanders toe.
pi_22296058
quote:
Op woensdag 29 september 2004 21:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Denk je nu serieus dat alles nu opgelost is daar?

Vrees dat je er nog steeds goed aan doet om op sommige plekken daar niet te komen. En als je er toch moet zijn, kijk dan de hangjongeren niet aan hoor!
Hoe weet jij dat nou?
  woensdag 29 september 2004 @ 22:27:23 #177
19479 Mr.J
pi_22296328
Omdat je echt bruut wereldvreemd bent als je denkt dat het nu allemaal over is. Dat er niets in het nieuws meer over is hoeft niets te betekenen.

Hoevaak is bijv. de Diamantbuurt in A'Dam (om even een actueel onderwerp aan te snijden) nu daadwerkelijk de laatste 5 jaar in het nieuws geweest? De ellende is er geen seconde minder om geweest hoor.
pi_22296488
Tuurlijk niet. Dat wil niet zeggen dat lijfstraffen, zoals hier geopperd wordt wel werken.

Wat is jouw oplossing?
  woensdag 29 september 2004 @ 22:51:50 #179
19479 Mr.J
pi_22297001
Mooi. Nee dat lijkt me ook niet echt een goed idee, lijfstraffen invoeren.

Geen idee eigenlijk. Niet in Ede wonen?
  donderdag 30 september 2004 @ 12:31:24 #180
3542 Gia
User under construction
pi_22305404
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus... er is geen verschil. Beide brengen zoals jij het stelt "teringzooi" met zich mee. Vaak zijn het dus geen hoog opgeleide mensen. Zoals de Tokkies zijn er nog legio aso families die ook problemen met zich meebrengen. allemaal "een gedeelte van een bevolkingsgroep".

Nog even en je dicht alle problemen aan buitenlanders toe.
Vergelijk de percentages dan.

Hoeveel procent van de Marokkanen leveren problemen op. (Let op, ik zeg niet moslims, maar Marokkanen!)
Hoeveel procent van de Nederlanders leveren problemen op.
pi_22305430
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de Marokkanen leveren problemen op. (Let op, ik zeg niet moslims, maar Marokkanen!)
Vertel het me 's.
pi_22305573
quote:

[..]

Het zijn maar 0.00001 % van de hele Marokkanen
  donderdag 30 september 2004 @ 12:43:16 #183
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22305646
quote:
Criminaliteit in Nederland loopt terug
Bron : Nu.nl
Uitgegeven: 30 september 2004 09:38

DEN HAAG - Criminelen plegen steeds meer geweldsdelicten en steeds minder vermogensdelicten. Daar staat tegenover dat de politie meer geweldsdelicten opheldert, dat percentage ligt op 47 procent. Verder constateert de politie dat de criminaliteit in Nederland terugloopt. Hoewel er meer personen zijn aangehouden in 2003, waren er minder aangiften.

Dit blijkt uit een overzicht van de bij de politie geregistreerde criminaliteit in opdracht van de Raad van Hoofdcommissarissen. Vanaf 2000 houdt de politie jaarlijks steeds meer personen aan, een toename van 10 procent per jaar. Met de daling van het aantal aangiften is Nederland weer terug op het niveau van 2000. Daling van de criminaliteit doet zich vooral voor in de grote steden.

Binnenshuis

Verder valt uit de cijfers op te maken dat steeds meer geweld binnenshuis plaatsvindt en dat bij het plegen van diefstallen juist steeds minder vaak geweld wordt gebruikt.

Van de daders is 3 procent een zeer actieve veelpleger, iemand die in een periode van vijf jaar een fiks aantal overtredingen heeft begaan. In totaal gaat het om 6000 personen, waarvan ongeveer 60 procent verslaafd is. Deze groep is verantwoordelijk voor 10 procent van de opgehelderde criminaliteit. Zij plegen veel meer vermogensdelicten dan geweldsdelicten. Verder is gebleken dat het niet om een constante groep gaat. Ieder jaar komen er veelplegers bij, maar vallen er ook af.

Politie

Van iedere 10.000 inwoners in Nederland kwamen in 2003 142 personen met de politie in aanraking. Onder allochtonen ligt dit aantal vaak veel hoger, waarbij het aandeel Antillianen relatief het grootst is, gevolgd door mensen uit het voormalig Oostblok en Afrika. In kleine politieregio's komen relatief meer allochtonen met de politie in aanraking dan in politieregio's als Amsterdam-Amstelland en Haaglanden.

Jongeren

Het criminaliteitsbeeld onder jongeren wijkt niet veel af van het beeld onder volwassenen, met die uitzondering dat het aantal jonge vrouwen dat met de politie in aanraking komt, stijgt. Het aandeel vrouwen ligt bij de volwassenen al jaren op ongeveer 15 procent.
Idd..... moslims zijn niet het echte probleem.....
pi_22305667
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Het zijn maar 0.00001 % van de hele Marokkanen
Dat is pertinent niet waar:
quote:
Marokkanen
Marokkaanse jongeren hebben (samen met Antilliaanse jongeren) een groter aandeel in de
criminaliteit dan de jongeren uit andere etnische groepen. Van de verdachten in de leeftijd van 12 tot
en met 17 jaar die in 1995 zijn ingestroomd bij de arrondissementsparketten had 15% een Marokkaanse
achtergrond (daarvan is 8% in Marokko geboren en 7% in Nederland). Dat zijn 3137 personen
die 11% vormen van de Marokkaanse bevolking in die leeftijdsgroep. Van de totale leeftijdsgroep van
12-17 jarigen stroomt slechts 2% wegens een delict in bij de parketten. Daarmee zijn Marokkaanse
jongeren oververtegenwoordigd met een factor 5,6. In de leeftijdsgroep van 18 tot en met 24 jaar
stroomden 4570 Marokkaanse verdachten in bij de parketten: 14% van de Marokkaanse bevolking in
die leeftijdscategorie. Van de totale groep 18-24 jarigen stroomt slechts 3% in als verdachte bij de
parketten. Daarmee is de oververtegenwoordiging van Marokkanen een factor 4,3. In de leeftijdsgroep
25 jaar en ouder stroomden in 1995 4536 Marokkaanse verdachten in: een
oververtegenwoordiging met een factor 4,1.
In de justitiële jeugdinrichtingen zijn jongeren van Marokkaanse afkomst (zowel in het buitenland als
hier geboren) met 29% het sterkst oververtegenwoordigd van alle etnische groepen, namelijk met
een factor 10. In de penitentiaire inrichtingen voor volwassenen vormen de in Marokko geborenen in
de leeftijdsgroep tot en met 24 jaar 13% van de populatie in die leeftijdsgroep, waarmee zij de
grootste etnische minderheidsgroep vormen.
Uit de gegevens van de arrondissementsparketten blijkt dat in Marokko geboren verdachten in
vergelijking met in Nederland geboren verdachten vaak worden verdacht van diefstal door middel van
geweld, vermogensdelicten en delicten tegen de Opiumwet.
Bron: http://www.justitie.nl/Images/11_28321.pdf
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_22305767
quote:

[..]

En zet dat eens af tegen het volgende dan.

En hoeveel procent van de marokkanen (let op, ik zeg niet moslims, maar marokkanen!) zitten in een slechte sociaal-economische situatie en hoeveel procent van de nederlanders zitten in een slechte sociaal-economische situatie?
pi_22305779
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Idd..... moslims zijn niet het echte probleem.....
Dat is een leugen en dus een zionistisch complot.
  donderdag 30 september 2004 @ 12:58:39 #187
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_22305933
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En hoeveel procent van de marokkanen (let op, ik zeg niet moslims, maar marokkanen!) zitten in een slechte sociaal-economische situatie en hoeveel procent van de nederlanders zitten in een slechte sociaal-economische situatie?
En wens je jezelf de vraag nog te stellen hoe het komt dat die gasten in een slechte sociaal-economische situatie zitten?

Of is het antwoord op die vraag voor de verandering "Ze worden gediscrimineerd, moslims zijn altijd het slachtoffer, dat komt exclusief door de autochtone nederlanders, marokkanen doen immers nooit iets verkeerd "?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_22305983
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Blaat
Als een willekeurig andere user deze vraag had gesteld, was ik er met genoegen serieus op ingegaan. Aangezien jij een potentieel bent, voel ik mij niet aangetrokken om ook maar 1 seconde aan jou te besteden, hoewel ik er nu wel 15 heb verspild.
pi_22306119
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

En wens je jezelf de vraag nog te stellen hoe het komt dat die gasten in een slechte sociaal-economische situatie zitten?

Of is het antwoord op die vraag voor de verandering "Ze worden gediscrimineerd, moslims zijn altijd het slachtoffer, dat komt exclusief door de autochtone nederlanders, marokkanen doen immers nooit iets verkeerd "?
Iese siempel:
De gestarbeiders waren voor een groot laag- of ongeschoolden. Stippel het parcours verder zelf maar uit.
  donderdag 30 september 2004 @ 13:11:41 #190
89730 Drugshond
pi_22306170
Toch wel weer ruig dat de Aziaten (mijn favo knuffelgroep/allochtoon) vrijwel niet voorkomen in de statistieken. Daar valt ook wel iets voor te zeggen.
  donderdag 30 september 2004 @ 13:11:46 #191
6484 ExTec
pi_22306173
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als een willekeurig andere user deze vraag had gesteld, was ik er met genoegen serieus op ingegaan. Aangezien jij een potentieel bent, voel ik mij niet aangetrokken om ook maar 1 seconde aan jou te besteden, hoewel ik er nu wel 15 heb verspild.
Ja, dat je jezelf te goed voelt om te antwoorden op inhoudelijk commentaar is genoegzaam bekend anno nu

Je hebt immers zo erg gelijk, en ik ben toch maar een potentieel ( ) daar hoeft zo'n vrome uber-moslim als jij toch niet op te antwoorden?

Vertel het jezelf, KB, de rest ziet het als een zwaktebod.
pi_22306199
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:11 schreef Drugshond het volgende:
Toch wel weer ruig dat de Aziaten (mijn favo knuffelgroep) vrijwel niet voorkomen in de statistieken. Daar valt ook wel iets voor te zeggen.
Wat een geluk dat Turken ook aziaten zijn, of zijn ze dan weer europeanen
pi_22306210
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Blablabla
  donderdag 30 september 2004 @ 13:14:34 #194
89730 Drugshond
pi_22306228
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat een geluk dat Turken ook aziaten zijn, of zijn ze dan weer europeanen
scherpe opmekring.
  donderdag 30 september 2004 @ 13:15:11 #195
89730 Drugshond
pi_22306241
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En zet dat eens af tegen het volgende dan.

En hoeveel Marokkanen hebben het in Nederland altijd nog beter dan in het land van herkomst? Nou? Toevallig de overgrote meerderheid!?

Ze moeten verdomme tevreden zijn met wat ze hier hebben, krijgen en verdienen i.p.v. zich als parasiet te gedragen en overdreven veel luxe op te eisen.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_22306373
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:15 schreef Darth-Vader het volgende:
Ze moeten verdomme tevreden zijn met wat ze hier hebben, krijgen en verdienen i.p.v. zich als parasiet te gedragen en overdreven veel luxe op te eisen.
Waarom zou dat alleen voor één specifieke groep gelden en niet voor ons allemaal? Of bedoel je dat eigenlijk ook en druk je je alleen wat ongelukkig uit?
  donderdag 30 september 2004 @ 13:29:15 #198
6484 ExTec
pi_22306458
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Geweldige argumenten geeft onze huis-fundi toch weer

Denk dat het predikaat 'uitgeluld' wel opgeld doet.
pi_22306496
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:15 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

En hoeveel Marokkanen hebben het in Nederland altijd nog beter dan in het land van herkomst? Nou? Toevallig de overgrote meerderheid!?

Het gaat om de vergelijking marokkanen en nederlanders. Niet om de vergelijking tussen marokkanen in NL en marokkanen in Marokko. Voor de rest is je geblaat dus irrelevant.
pi_22306510
quote:
Op donderdag 30 september 2004 13:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Geweldige argumenten geeft onze huis-fundi toch weer

Denk dat het predikaat 'uitgeluld' wel opgeld doet.
Whatever gets you through the night, kereltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')