Toyota probleemquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:29 schreef Pino.fok het volgende:
Golf is uit '89 Starlet uit '91, Die Golf daar rijd ik al een aantal jaar in, ook nooit wat mee gehad. Maar ik heb bij die golf wel het idee (omdat ie 280000 heeft gelopen) dat ie er ieder moment mee kan stoppen. Ik had niet verwacht dat er zoveel starlet aanhangers zijn. Die starlet is overigens wel rood. En dus in de loop der jaren erg vaal geworden.
Welke Toyota dealer was dat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik rij al bijna 2 jaar met plezier een Toyota Starlet 1.3i 16V. Rijdt (race) geweldig en nooit onderhoud aan. I love my car!
En nog nooit zo'n goede klantenservice gehad dan bij de Toyota dealer. De hele apk kostte me 35 euro, kreeg nog een leenauto gratis mee en werd later nog opgebeld of echt alles naar wens was geweest.
Gewoon die in mijn woonplaats. (en dat gaat je geen fluit aan).quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Welke Toyota dealer was dat?
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gewoon die in mijn woonplaats. (en dat gaat je geen fluit aan).
Schijnt trouwens wel iets van Toyota te zijn,dat ze echt aan klantenservice doen.
Ik kreeg een Yaris mee als leen auto, er werd me zelfs gevraagd of ik deze auto wel voldoende als leenauto vond en of het goed reed. Naja, zal ook wel een stukje klantenbinding aan zitten, maar dit had ik nog niet echt eerder meegemaakt, zelfs niet met mijn vorige (veel duurdere) auto.
Dat heet niet "normaal rijden",maar absoluut geen gas geven.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef menmul het volgende:
de starlet rijddenk ik gemiddeld wel 1/16 of zuiniger als je een beetje normaal rijd volgens mij haalt de golf dat nooit, die van ons haalde net 1/13
Dan_nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:30 schreef dan_niet het volgende:
Starletje rijdt dus met normaal rijden, niet traag, niet extreem hard, gewoon 1 op 15/16 hoor.
Het model 91-95 iig, met de enige geleverde motor in Nederland: de 1.3 12 klepper met EFI. 75PK 103NM bij 777KG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |