Ja, dát mag dus niet he; tis trouwens een willys jeep.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Jahaaaaaaa ! Ik heb er ook 1 !
[afbeelding]
Shitquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:08 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Ja, dát mag dus niet he; tis trouwens een willys jeep.
Nope helaas....quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
MG B?
Een plaatje posten als je niet aan de beurt bentquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit
Jij mag nooit meer meedoen !!
Wat mag niet trouwens
Ik moest wel....... verder herken ik alleen het dashboard van een suzuki alto en die by the light van meatloaf !quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:13 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Een plaatje posten als je niet aan de beurt bent![]()
Dat zou best nog wel eens kunnen !quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:16 schreef ZX9R het volgende:
Austin Healey?
Jij kent alleen maar een alto en een CRX van binnen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zou best nog wel eens kunnen !
Dacht ik ook aan, maar wist zeker helemaal mis te zitten![]()
Toevallig heb ik ooit een rondje TT-baan mogen doen in een Austin Healey !quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij kent alleen maar een alto en een CRX van binnen.![]()
Truste Beebquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ooit een rondje TT-baan mogen doen in een Autin Healey !
Weltrusten Hunk !
maybe is het beter als je een nieuwe foto uitkiest.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:47 schreef mcintosh het volgende:
Hij is wel erg moeilijk denk ik hoor...
[afbeelding]
Hopelijk houdt picserver het
quote:- Het te posten dashboard moet zo orgineel mogelijk zijn, dus zo min mogelijk niet orginele ICE (audi/tv schermen) of beschadigingen.
Oke dan verklap ik het maar, het is een Lotus Elanquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe is het beter als je een nieuwe foto uitkiest.....
aangezien het onderstaande wat in de op staat......
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |