De laatste was dus de BMW Turbo, de nieuwe:quote:- Het is verboden een foto te posten als je de vorige ronde niet gewonnen hebt. Ook niet als het een hele leuke foto is. Je kunt de winnaar uiteraard wel mailen.
Illegaal geplaatste foto's zullen met post en al verwijderd worden.
- Het te posten dashboard moet zo orgineel mogelijk zijn, dus zo min mogelijk niet orginele ICE (audi/tv schermen) of beschadigingen.
- Als je de foto geraden hebt ben je verplicht een foto toe te voegen, of om iemand anders aan te wijzen die dit doet!
- De nieuwe foto moet binnen 30min in het topic staan
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:33 schreef mcintosh het volgende:
Een of andere alfa?
Ik dacht a.d.h.v. het 1-spaaks stuur...quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:29 schreef JMS00 het volgende:
Verleidelijk he, zo'n bestandsnaam.
Het is geen Citroën.
Het stuur en het display links van het stuur zag ik het aan, type was voor mij volstrekt onduidelijk, voor mijn tijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alfa Romeo 90
dat zie je toch direct
iddquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alfa Romeo 90
dat zie je toch direct
is niet 1 spaaks volgens mij...quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik dacht a.d.h.v. het 1-spaaks stuur...
ga je gangquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:44 schreef mcintosh het volgende:
Ik wil er wel 1 plaatsen
Nee, maar zeker zo exotischquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:50 schreef JMS00 het volgende:
Een TR6?
pfff, dacht dat de mijne moeilijk was zeg.... ik zou iig zeggen iets europeaans maar kan ook makkelijk amerikaans zijn...quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:54 schreef ondeugend het volgende:
Jahaaaaaaa ! Ik heb er ook 1 !
[afbeelding]
MG B?quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:47 schreef mcintosh het volgende:
Hij is wel erg moeilijk denk ik hoor...
[afbeelding]
Hopelijk houdt picserver het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |