abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2004 @ 18:16:37 #26
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_22289506
ben ooit een keer in NY naar Conan geweest, die gast was echt leuk...met die side kick van hem...erg jammer dat ik de shows van Jay en Conan niet meer kan zien...vroeger altijd vaste prik..NBC...meen ik...is dat toen niet Animal Planet of zo geworden...
pi_22289880
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef travelman het volgende:
ben ooit een keer in NY naar Conan geweest, die gast was echt leuk...met die side kick van hem...erg jammer dat ik de shows van Jay en Conan niet meer kan zien...vroeger altijd vaste prik..NBC...meen ik...is dat toen niet Animal Planet of zo geworden...
Andy Richter (dacht ik, achternaam kan ik fout hebben gespeld). Was leuk ja. Andy was laatst nog te zien in Malcolm in the Middle als kinderpsychiater. Was wel geinig.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_22291352
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:13 schreef heiden6 het volgende:
Conan is heilig, maar hij gaat dan dus beide shows doen? Vind het jammer dat ik die allebei niet meer kan zien hier in Nederland...
Ik ben ooit nog eens bij zo'n uitzending van Conan geweest
ik heb mezelf later ook nog terug gezien op t.v. was wel gaaf
pi_22302601
Ik keek vroeger ook altijd Jay Leno, kwam altijd precies om 2200, nooit een minuut later of eerder, heel apart, maar toen werd de zender van de kabel gehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')