Anders haal je het laatste haakje even uit de URLquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
:p altijd precies blijven hé..al is het voor sommige mensen misschien hetzelfde..
[..]
Modzilla FireFox returns:
"This page cannot be found!"
haha..ja..sorry..je heb gelijk..maar ik check niet elke url waar ik op klik..quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anders haal je het laatste haakje even uit de URL
Ze hebben mij ook gebeld inderdaad, mooi dat er naar gekeken wordt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:42 schreef errrrr het volgende:
Hmm, denk toch dat het verkeerd door is gekomen bij de tennis... wordt nu opgebeld, 'maandagmiddag van half vijf tot kwart over vijf'... dan kan ik dus niet... wanneer jij kan wat hier staat: 'maandag vanaf kwart voor vijf, dinsdag vanaf kwart voor vijf, woensdag, donderdag van kwart voor vijf, vrijdag vanaf half vijf en zaterdag'... denk dat ze toch dachten dat we alleen op de ingevulde tijdstippen niet konden ofzo... nouja, ze gaat het doorgeven aan Tim en dan zien we wel weerKees, jij zat btw ook in deze groep, maar ze zouden er dus naar kijken
Ik zal een wijs man quoten bij deze gelegenheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
haha..ja..sorry..je heb gelijk..maar ik check niet elke url waar ik op klik..
quote::p altijd precies blijven hé..al is het voor sommige mensen misschien hetzelfde.
ik snap dat ik een beetje je idool ben, dat snap ik, je bent niet de enige..alleen vat ik je eerste quote van die url niet helemaal..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zal een wijs man quoten bij deze gelegenheid
[..]
3 - 0 winst tegen de OSG.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Volleybal.
zo zie je maar Hans..hoe 1 persoon een zegen kan zijn voor de mensheid..quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef errrrr het volgende:
Btw, was vanochtend wel cool met Jakolien 'Je bent optijd' 'Jah, komt door Hans'
Had dus gisteravond tegen haar broertje (atletiek, ik geloofte eerst niet dat dat haar broertje was) gezegd dat hij tegen z'n zusje moest zeggen morgen 's optijd te zijn
Tjah, ik kwam er ook is achter dat ze in m'n klas zatquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef errrrr het volgende:
Btw, was vanochtend wel cool met Jakolien 'Je bent optijd' 'Jah, komt door Hans'
Had dus gisteravond tegen haar broertje (atletiek, ik geloofte eerst niet dat dat haar broertje was) gezegd dat hij tegen z'n zusje moest zeggen morgen 's optijd te zijn
't is maar wat je een zegen noemtquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
zo zie je maar Hans..hoe 1 persoon een zegen kan zijn voor de mensheid..
Ik heb de 2e vrijdag van de pwweek waarschijnlijk ook vrij!quote:Op woensdag 29 september 2004 09:50 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik heb btw net ff verlof gevraagd voor m'n vakantie (in de proefwerkweek), 1 dag, maar dan kan ik verders dus niet meer vrij ofzo, dan moet ik me echt ziekmelden ofzo...
Dus Rene heeft weinig keus
Jammer, maar waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:33 schreef DearPrudence het volgende:
Het is dus duidelijk nu, we gaan deze kerstvakantie niet naar sxm.![]()
snowboarduh..nog 93 dagen..quote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jammer, maar waarom niet eigenlijk?
Anyway, misschien nu wél naar snowboarden?, als dat een (schrale) troost is.
die van ons zegt niet met dat je elk half jaar voor controle moet komen (te veel administratief gekloot ofzo)quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef -Mzraki- het volgende:
zometeen tandarts, ik-wil-niet
Niels Niels toch..wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2004 16:24 schreef NerdoNielso het volgende:
nou, goed, ik heb net m'n server gesloopt
2log (6-x) + 2log (x) = 3quote:Op woensdag 29 september 2004 16:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, nu loop ik toch vast bij 8c.
2log (6-x) + 2log (x) = 3
en dan?
Oh, ja, natuurlijk. Ik had 23 = 6 gedaan, daardoor kwam het niet uit.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
2log (6-x) + 2log (x) = 3
2log (6-x) + 2log (x) = 2log (6x-x2) = 3
23= 6x-x2 = 8
6x-x2 = 8
x2-6x+8 = 0
(x-4)(x-2)
X kan dus 2 of 4 zijn. Sim-pel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |