coasts?quote:Op maandag 27 september 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
'may be a little high', kom op zeg![]()
En dan ook nog vragen of ik die order nog wil bevestigen ook.
Goed, dit wordt dus een nasty antwoord
hmm. chap 4 is simpel, maar chap 5 gaat je vies tegenvallen.... chap 6 ook. dus ik denk het niet...quote:Op maandag 27 september 2004 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm als ik in iets meer dan 2 uur halverwege chapter 4 zit moet dat toch wel te doen zijn?
Mijn nagels, ik moet mijn nagels nog doenquote:Op maandag 27 september 2004 20:46 schreef Fliepke het volgende:
okay m'n Xbox staal al warm te draaien, bring it on
DON'T UNDERESTIMATE THE ZOMBIES!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 20:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm. chap 4 is simpel, maar chap 5 gaat je vies tegenvallen.... chap 6 ook. dus ik denk het niet...
ssssssssssstquote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
die draken zijn een kwesite van hit and run
quote::S en die blackies ruiken lastig meer niet
ik pis op zombiesquote:Op maandag 27 september 2004 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
DON'T UNDERESTIMATE THE ZOMBIES!!!!!!
* zombietrauma heeft
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.quote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, reply is gemailed, eventjes duidelijk gemaakt dat de wereld groter is dan alleen de US (ze had 'international' nog echt bold gemaakt ook) en dat er hier, in dat vage rest van de wereld, ook nog wel wat bungie-fans wachten.
Ik wacht op haar reactie
hij doelde erop dat dat wijf alsnog die bestelling wou doen terwijl de verzendkosten gruwelijk hoog zijn...daar reageert ie opquote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.
Dat weet ik, heb haar gemailed maar gezegd dat dat ik begreep dat dit nu eenmaal UPS's rates waren.quote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.
Dat ook ja, dacht ze dat ik die order alsnog wilde plaatsen ook, doeiquote:Op maandag 27 september 2004 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij doelde erop dat dat wijf alsnog die bestelling wou doen terwijl de verzendkosten gruwelijk hoog zijn...daar reageert ie op
Ik weet niet precies waar ik benquote:Op maandag 27 september 2004 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
he peri je zegt net dat je halverwege chapter 4 bent? je staat dus naast die bar?
quote:Op maandag 27 september 2004 21:03 schreef Gamedemon het volgende:Prince of persia uitgespeeld...wil je me aanraken raymannl? probeer het en ik breek je pols...dan lijk je op homerj
ben je al bij een grote kale bodygaurd geweest?quote:Op maandag 27 september 2004 21:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ik ben
Heb een hoop rondgelopen, ben wel al bij het winkeltje van die blacksmith geweest, heb alleen nog geen map, die zou wel handig zijn
ja.quote:Op maandag 27 september 2004 21:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Deze comic past wel in de algemene gedachtegang hiero:
[afbeelding]
natuurlijk niet. dat is pas aan het eind van chap 4quote:Op maandag 27 september 2004 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben je al bij een grote kale bodygaurd geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |