Ook al hou ik mijn broek aanquote:Op maandag 27 september 2004 19:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo lang je een broek aan hebt, maakt het mij niks uit.
Zodra je de broek uit doet uiteraard wel
dat je dat nog leuk vindtquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan je psies vertellen waar je heen moet
quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
begrijp ik echt nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je dat nog leuk vindt
Zeg dan waar ik heen moetquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit wat in, ik voelde me ook een beetje raar toen ik er vanmiddag achter kwam dat ik ongeschoren in de supermarkt liep.quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook al hou ik mijn broek aanVind het toch een fijn idee om er verzorgd bij te lopen
![]()
Ik ben verder dan jij met ninja gaidenquote:Op maandag 27 september 2004 19:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
begrijp ik echt niet![]()
Nope, ik ben wel een hele hoop deuren tegengekomen die op slot zatenquote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
kan je iets precieser zijn? ben je al bij hans bar geweest?
wtf heb jij voor een gehandicapte avatar danquote:Op maandag 27 september 2004 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
great...een overvloed aan info
ok, en waarom heb je dat in je ava?quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
is een progamma van RTV utrechtzomer op dennedaal
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebtquote:Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, en waarom heb je dat in je ava?![]()
je geilt op hem?quote:Op maandag 27 september 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebt
dat mag ik niet voor je hopenquote:Op maandag 27 september 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebt
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that isquote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben verder dan jij met ninja gaiden
In 2 uur
Koopt ie een spel, speelt ie het niet![]()
'may be a little high', kom op zegquote:Hello,
Currently we are using UPS as our only shipping provider. We understand that these rates may be a little high, especially for International orders. We are investigating other shipping options and will do our best to get these rates down for you in the near future.
I would be glad to take your order via email and we can mail it to you USPS. Let me know what you would like to do.
Kind regards,
Kind regards,
Stephanie Bryant
Fulfillment Coordinator
Sunrise Identity
14051 NE 200TH ST
Woodinville Wa. 98072
Confidentiality Notice: The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, any dissemination, distribution, or copying of this e-mail message is strictly prohibited. If you think you have received this e-mail message in error, please e-mail the sender at stephanieb@sunriseid.com
-----Original Message-----
From: Ruben Maas [mailto:rubenmaas@hotmail.com]
Sent: Sunday, September 26, 2004 8:21 AM
To: _All-Bungiestore Contacts
Subject: Estimated Shipping Coasts?
Hello,
I was planning on buying a t-shirt and a spinner key tag from your new bungiestore. The coasts were $16,20. Since I'm living in The Netherlands, which is quite a long way from the US, I know there are some shipping coasts that have to be added. That is normal and all makes perfect sense.
Now my question is, is the current Estimated Shipping Coasts correct? Because if I'd place my order now It'd coast me an additional $82,20 which is, for a package of like 1 lbs, quite a lot.
Is this due the fact that the bungie store has just opened and still has just one Service-type, and if so, are there any more, far cheaper, to come? Or is this just a mistake?
If not, I don't think you'll recieve many orders from Europe, which is quite a pitty.
Yours sincerely,
Ruben Maas
ik heb het nog steeds niet weer geprobeerdquote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that is
Euhm als ik in iets meer dan 2 uur halverwege chapter 4 zit moet dat toch wel te doen zijn?quote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |