Dat heeft iets met het vak CKV te maken. Vakjargon m.a.w.quote:Op maandag 27 september 2004 17:34 schreef RetepV het volgende:
Oh God, Roi, kom jij uit Hillegom? Bollenboer?
BTW. Wat is een kunstdossier? Hetzelfde als een portfolio?
Jij of Pkwartsquote:Op maandag 27 september 2004 17:49 schreef taart het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag verslag terug van engelsdaar moesten we een voorkant van een boek maken,
dus ik een plaatje van google afgehaald, simpel met photoshop er de titel op zetten...
krijg ik zo een reactie; heb je die voorkant zelf gemaakt?
dat kan je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 27 september 2004 18:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij of Pkwarts
Zouden jullie deze iets groter kunnen maken(Audio CD hoesje formaat) en Nana's song met mooie letters op zetten?
Het hoeft eigenlijk niet meer zonnodigquote:Op maandag 27 september 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
ben overigens nog bezig die icons voor je te vinden gina....
Als dit aan mij gericht is, sorry, sorryquote:Op maandag 27 september 2004 18:37 schreef pkwarts het volgende:
heb je me daarvoor wakker gemaakt?
quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef Roi het volgende:
Ik heb wel is bollen gepeld maar ik ben geen bollenboerHoe ken jij Hillegom bdw ?
Paint is lelijkquote:Op maandag 27 september 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat kan je toch zelf ook wel?
gewoon vergroten met irfanview en dan met paint letters erop gooien.
GIMP!quote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Paint is lelijk
Ik vond je vorige icoon mooierquote:Op maandag 27 september 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
GIMP!
quote:Op maandag 27 september 2004 18:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vond je vorige icoon mooier
je hebt een knopje op de achterkant waar nokia opstaat waar je op moet drukken en dan kan je dat klepje zo naar bove schuivenquote:Op maandag 27 september 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
hoe haal je de cover van een nokia 3310 af?
geintje hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als dit aan mij gericht is, sorry, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik hem dan iets te hard heb laten vallen, hij wil niet meer schuivenquote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt een knopje op de achterkant waar nokia opstaat waar je op moet drukken en dan kan je dat klepje zo naar bove schuiven
dan zie ik nog maar 1 oplossing voor jequote:Op maandag 27 september 2004 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Denk dat ik hem dan iets te hard heb laten vallen, hij wil niet meer schuiven
Ach waarom ook nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef pkwarts het volgende:
wie doet er ff een missie met black arrow met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |