Kssst, opzouten....quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
hier
Lol, wist niet dat jij daar ook zatquote:Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
SUPER mario kart natuurlijk..... snes... had je net gepost op segaforum (of gister ofzo)
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige postsquote:Op maandag 27 september 2004 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kssst, opzouten....![]()
overal met dat soort topics ben ikquote:Op maandag 27 september 2004 16:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat jij daar ook zat. Ik heb er 20¤ betaald, dat is inc. Donkey Kong Country opbergdoos dus.
Het hele topic staat al vol met domme, onzinnige posts, dus je zult niet opvallenquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige posts![]()
daar hebben wij een woord voor: raymannlquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige posts![]()
Goh, nee wat jammer nouquote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het hele topic staat al vol met domme, onzinnige posts, dus je zult niet opvallen
wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 27 september 2004 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Suggestie voor volgende slowchat topic : Inteelt hier, buitenstaanders rot op
Oe, dat woord is wel erg ingewikkeldquote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar hebben wij een woord voor: raymannl
jij bent nog te kort hier om dat te begrijpen n00bjequote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oe, dat woord is wel erg ingewikkeld
Whehe, ik heb gewonnenquote:Prijsvraag-alert: Geef hier in een reactie je mening over of en hoe deze game Halo zal verslaan. De twee best beargumenteerde reacties krijgen van FOK! een preview van deze game voor de PS2 thuisgestuurd!
Het is echt leuk om mee te lezen wat die andere nu weer allemaal hebben gekocht, op Assemblegamer zit ik echt met open mond te lezenquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
overal met dat soort topics ben ikik post alleen niet meer zoveel omdat ik nooit meer iets krijg (en om van 1 ding een foto te maken is niks, daar ben ik te lui voor
)
mooie prijs, die van mij was 7,50 alleen dan zonder boekje![]()
misschien als nl in hoofdletters stonden...quote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij bent nog te kort hier om dat te begrijpen n00bje
quote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar hebben wij een woord voor: raymannl
ach... ik heb veel unboxed en zonde rmanual... dat is nu eenmaal zo omdat ik zo weinig geld hebquote:Op maandag 27 september 2004 17:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is echt leuk om mee te lezen wat die andere nu weer allemaal hebben gekocht, op Assemblegamer zit ik echt met open mond te lezen. Opzich is die 7.50 voor Mario Kart ook wel een mooi bedrag, wel jammer (voor de verzamelaar) dat er geen boekje bijzit.
Hetzelfde als dat ik een maand of wat geleden ook deed, toen je me ook newbie noemdequote:Op maandag 27 september 2004 17:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan?
Moet jij ook kloten met je dossier bij CKV?quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef HomerJ het volgende:
Wie heeft er een mooi plaatje voor de voorkant van mijn kunstdossier?
Ja, ik weet het ik ben lastig
Jup, heb jij toevallig al een mooie voorkant?quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Moet jij ook kloten met je dossier bij CKV?
en terechtquote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat ik een maand of wat geleden ook deed, toen je me ook newbie noemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |