Mijn studie en Hind gaan voor alles natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2004 22:46 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat BVO het wordt. Hij zal zijn studie economie en Hind obsessie aan de kant zetten en het hele SHO forum naar de verdoemenis moderaten.
Jaja....He BVO nu even tussen ons twee...gozert...ouwe makker....ik doe de deuren even dicht...nu hoort de Fok!leiding ons niet..... DAT MEEN JIJ NIET HE? DAT GEEN GEREL GEDOE! BVO is rellen....internet hoolie met Hind obsessie.quote:Op maandag 27 september 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
En ik zou een goede mod zijn hoor, zonder gerel enzo..
quote:Op maandag 27 september 2004 22:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaja....He BVO nu even tussen ons twee...gozert...ouwe makker....ik doe de deuren even dicht...nu hoort de Fok!leiding ons niet..... DAT MEEN JIJ NIET HE? DAT GEEN GEREL GEDOE! BVO is rellen....internet hoolie met Hind obsessie.
1 maandje dus.....kom op Svensational je moet iets hoger bieden.quote:Op maandag 27 september 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ik ga gewoon net zo lang rellen tot BVO meedoet
Jaja...Hou nu mijn mond maar want straks heeft BVO de mod touwtjes in handen en ga ik het nog moeilijk krijgen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Maar voor de rest ben ik oerdegelijk hoor..
Huh?quote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat is net Elisaar links...
Mwah.. heeft er iets van weg, maar Elisaar is veeeeeel mooier. Vind ik.quote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat is net Elisaar links...
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeldquote:Op maandag 27 september 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Huh?
Hou nou 'ns op met obsessie, dat heb ik helemaal niet.quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeld
Ik heb wel veel van Idols 1 gezien. Idols 2 heb ik links laten liggen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeld
Nee, ik ging naar de andere kant van de wereld verhuizen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:12 schreef Dada het volgende:
Trouwens, Tom_Tom- stopt ermee maar zou Static er ook niet mee stoppen? Een hele tijd terug werd dat toch aangekondigd?
Dacht van wel maar weet het ook niet meer zeker.quote:Op maandag 27 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Hij zou naar het buitenland gaan, maar of 'ie dan ook stopt enzo weet ik niet.
En je stopt niet? Ben je al verhuisd?quote:Op maandag 27 september 2004 23:20 schreef static het volgende:
Nee, ik ging naar de andere kant van de wereld verhuizen.
Nee en nee. Ben er een paar weekjes geweest om het voortraject te doen zeg maar.quote:Op maandag 27 september 2004 23:21 schreef Dada het volgende:
[..]
En je stopt niet? Ben je al verhuisd?
Oke. En wanneer ga je verhuizen?quote:Op maandag 27 september 2004 23:22 schreef static het volgende:
Nee en nee. Ben er een paar weekjes geweest om het voortraject te doen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |