ja echt hoor....quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik ook dunn0w..
Pff, net alsof jij dat kan weten. Misschien kwamen ze wel elke week bij elkaar op de koffie bier.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook vreselijk.
Zo'n Xander de Buisonje. Alsof hij ook maar werkelijk ooit iets van vrienden met Hazes is geweest. Publiciteitsgeil, dat is het enige wat ik er van kan zeggen..
ja gelijk heb je!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet gekeken.
Ja, dat was wél leuk! Die speelgoeddingetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eerst Friends gekeken. Echt een leuke aflevering gister. Leuker dan die van de week ervoor
Die race, en dat dat hondje zo'n salto ging makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat was wél leuk! Die speelgoeddingetjes..
En Phoebe die in de laatste scene die hond had en helemaal fliptequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die race, en dat dat hondje zo'n salto ging maken
Ja das waar..quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Frits Barend sowieso walgelijk.
Doe mij die oudersquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moest wel kijken, m'n ouders zetten het op..
"Ja, dat moet je wel gezien hebben."
tsja...het is mssn wel zielig, maar ik vond hem echt bloedirritant en verwendquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond dat zoontje van Hazes wel lief
Hij moet z'n haar weer normaal doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Frits Barend sowieso walgelijk.
Mijn ouders moesten allebei vergaderen.... ook leukquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe mij die ouders
Jaaa, mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij moet z'n haar weer normaal doen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij moet z'n haar weer normaal doen
Toen ie bezig was met een analyse van voetbal en dat Victoria Koblenko erbij zatquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef niksan het volgende:
[..]het ziet er echt niet uit....
en die opmerking van Jan Mulder in één van de eerste afleveringen van BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |