Jij maakt er weer een erotisch topic van he?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef erodome het volgende:
Maar het is gewoon een kwestie van blijven proberen, probeer hard te duwen en te draaien, probeer wat zachter te duwen en te draaien, eens geeft het flesje het op als het goed is
Als je het zachtjes doet toch wel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:41 schreef erodome het volgende:
Geloof me er is niets erotisch aan een kindersluiting en ook niet aan een erodome die een kindersluiting vervloekt omdat ze hem niet open krijgt
Schopje SEX.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:53 schreef Wolfjesfan het volgende:
Drie kopjes azijn en de rest water en je koffiezetapparaat doet het weer prima en beter voor het milieu. Kindvriendelijke sloten is ook niet zo volwassen vriendelijk.
Ja, frappant is dat. Als klein Boenkeltje moest ik al allerlei flessen voor mijn moeke openen. Ik vraag me eigenlijk af wat het nut van een kinderveilige sluiting is, de kinderen die zich daardoor laten tegenhouden vallen toch niet in de risicogroep.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:53 schreef Wolfjesfan het volgende:
Kindvriendelijke sloten is ook niet zo volwassen vriendelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |