Dat indrukken en draaien heb ik gedaan maar dat werkt niet.quote:Op maandag 27 september 2004 15:54 schreef Eev het volgende:
Hallo.
De zijkanten van de dop naar binnenduwen en dan tegelijkertijd draaien.
![]()
Hoi Karboenkeltje!quote:Op maandag 27 september 2004 15:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ontkalk mijn koffiezetter altijd met (schoonmaak)azijn. Maar dat terzijde. De meeste kinderveilige sluitingen werken als volgt:
Pak de dop beet op twee markeringen aan weerszijde. Knijp harg genoeg om de dop te vervormen. Druk eventueel de dop in en draai linksom.
Succes.
Jij praat als de verpakking maar het is helemaal niet simple as that.quote:Op maandag 27 september 2004 15:59 schreef hilliebillie het volgende:
met de palm van je hand hard de dop induwen (tot ie niet meer verder kan) ondertussen dat je dat ingeduwd houdt pak je met de rest van je hand de dop en draai je de fles open
simple as that!
succes
Je moet soms flink hard knijpen/duwen. Dus zorg dat je het flesje stevig vasthebt terwijl het op het aanrecht staat zodat het niet alle kanten opvliegt. Meestal zijn dat soort producten op azijn- of citroenzuuroplossingen gebaseerd en die zijn niet zo sterk. Het is niet zo dat je meteen smelt als je knoeit hoor.quote:Op maandag 27 september 2004 15:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hoi Karboenkeltje!.
De dop vervormen? Gaat het dan niet door de hele kamer heen? Het is een gemeen goedje denk ik.
Daarom maar beter geen mes ook.
Ik heb het flesje aan mijn kuiken van vier gegeven in de hoop dat....quote:Op maandag 27 september 2004 16:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zoek anders een kind, het liefst een ondeugende 12-14 jarige, die krijgt hem sowieso wel open.
Ik heb geen brute kracht in huis.... laat hij dit niet lezen *grijns*quote:Op maandag 27 september 2004 16:15 schreef Abbadon het volgende:
vrouwen
brute kracht wil nog wel eens helpen
dag grootmoederquote:Op maandag 27 september 2004 16:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik heb geen brute kracht in huis.... laat hij dit niet lezen *grijns*
Hoi kleinzoon.
Ehm... Een pak melk van anderhalve liter openmaken zonder te knoeien lukt me al niet en dan heb ik het nog niet eens over die melkcupjes.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
En? Is het inmiddels gelukt?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ehm... Een pak melk van anderhalve liter openmaken zonder te knoeien lukt me al niet en dan heb ik het nog niet eens over die melkcupjes.
En een pak koffie openmaken zonder een aanrecht vol zwarte kruimels die je nooit meer uit het vaatdoekje gespoeld krijgt.... zoveel dagelijkse beslommeringen te overwinnen dat ik het Melitta-flesje nu ongeopend naast de computer staat.
Ik geloof in jequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik heb alleen schoonmaakazijn en daar zit ook een kinderslot op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |