abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 september 2004 @ 13:12:59 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22234442
Wie heeft ervaring met het geblokeerd worden door Planet...

Heb een virus gehad op me computer maar ze beweren dat ik BEWUST spam verstuur wat gewoon niet waar is.

Ik ben nu sinds vrijdag afgesloten, en het enige dat de helpdesk zegt is.. : " gaat via abuse, je kan alleen afwachten"

Wie heeft hier ervaring mee? Ben nog steeds niet aangesloten inmiddels :!@#%@#
iets
  maandag 27 september 2004 @ 13:22:52 #2
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22234636
Niemend hier ervaringen mee....
OF van andere providers??
iets
  maandag 27 september 2004 @ 13:23:44 #3
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22234655
Waaorm na 10 minuten al je topic kicken? Heb geduld man!

En bel/mail naar hun abuse-afdeling. Ze kunnen je vast wel doorverbinden?
pi_22234787
Bewust of onbewust spam versturen of virussen verspreiden is iets waarmee je honderderden of misschien duizenden mensen mee lastig hebt gevallen, dus als je eerst eens zorgt dat je je computer goed op orde heb kan je contact opnemen met de abuse afdeling en dan pas wordt je weer aangesloten.

En groot gelijk dat planet dit doet, ze reageeren tenminste als je een abuse mail stuurt en nemen aktie die voor mij niet hard genoeg kan wezen
  maandag 27 september 2004 @ 13:29:53 #5
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22234793
Nee dooverbinden kan niet...
Afwachten maar, afdeling abuse in het ivoren torentje gaat me wel weer aansluiten.. de vraag is alleen wanneer :S

VAndaar ik dacht, ik post even een topic, wellicht heb ik wat aan ervaringen van andere gebruikers. Normaal is het 24 uur maar ik ben nu gekenmerkt als een echte spammer.. terwijl er waarschijnlijk iemand misbruik heeft gemaakt van mijn ip :S
iets
pi_22234809
klaag ze aan!
waarom..?
pi_22234842
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:30 schreef LiQu1D het volgende:
klaag ze aan!
Denk dat je errug weinig kans maakt
Iemand Fien soms gezien?
pi_22234853
whaha I know.. maar je moet toch wat te doen hebben
waarom..?
pi_22234909
Ik ben - uiteraard ook onterecht - door Chello als spammer gezien. Toen ben ik mijn netwerkverkeer eens gaan bekijken, en inderdaad werden er wel erg veel packages verzonden, ook als ik niet internette. Heel vreemd, want ik dacht dat ik mijn systeem heel goed had beveiligd, maar blijkbaar ben ik toch "gehackt". Nu heb ik Sygate firewall geinstalleerd en heb ik nergens last meer van; alleen krijg ik om de 10 minuten en melding dat explorer het internet wil betreden, ook als ik dat niet wil. Dus mijn browser zal wel gehijackt zijn. Overigens geven alle spyware-scanners 0 op het rekest.

Tip: Sygate (gratis voor privegebruikers) installeren.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
pi_22234919
Mogen ze je zomaar blokkeren dan? Tering wat bizar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 27 september 2004 @ 13:36:23 #11
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_22234930
Stel nu eens dat het geen Virus is en jij gewoon een open relay mail server had draaien of het was wel een virus maar wel een open relay.
Dan heeft iemand via jou PC dus een x aantal mails verstuurd, alleen maar goed dat ze je dan dus echt afsluiten, oke het is even lullig voor je maar die Abuse afdeling heeft meer te doen dan alleen jou weer aansluiten
pi_22234975
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:35 schreef heiden6 het volgende:
Mogen ze je zomaar blokkeren dan? Tering wat bizar.
Wees blij dat ze dit kunnen.....

Misschien opent dit de ogen van al die miljoenen internet gebruikers die nogsteeds denken dat browsen zonder firewall veilig is.
  maandag 27 september 2004 @ 13:39:08 #13
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22234981
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:35 schreef Gijsch het volgende:
Ik ben - uiteraard ook onterecht - door Chello als spammer gezien. Toen ben ik mijn netwerkverkeer eens gaan bekijken, en inderdaad werden er wel erg veel packages verzonden, ook als ik niet internette. Heel vreemd, want ik dacht dat ik mijn systeem heel goed had beveiligd, maar blijkbaar ben ik toch "gehackt". Nu heb ik Sygate firewall geinstalleerd en heb ik nergens last meer van; alleen krijg ik om de 10 minuten en melding dat explorer het internet wil betreden, ook als ik dat niet wil. Dus mijn browser zal wel gehijackt zijn. Overigens geven alle spyware-scanners 0 op het rekest.

Tip: Sygate (gratis voor privegebruikers) installeren.
Hoelang duurde dat??
iets
  maandag 27 september 2004 @ 13:39:48 #14
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22234992
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:36 schreef Harrie het volgende:
Stel nu eens dat het geen Virus is en jij gewoon een open relay mail server had draaien of het was wel een virus maar wel een open relay.
Dan heeft iemand via jou PC dus een x aantal mails verstuurd, alleen maar goed dat ze je dan dus echt afsluiten, oke het is even lullig voor je maar die Abuse afdeling heeft meer te doen dan alleen jou weer aansluiten
Als betalende klant heb je recht op een snelle aansluiting. Anders ga ik inhouden op mijn abbo kosten. + ga je furbie neuken.
iets
  maandag 27 september 2004 @ 13:42:59 #15
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22235071
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Als betalende klant heb je recht op een snelle aansluiting. Anders ga ik inhouden op mijn abbo kosten. + ga je furbie neuken.
Als betalende klant heb je inderdaad recht op een snelle aansluiting. Mits je hier geen (bewust of onbewust) misbruik van maakt. Aangezien je (onbewust) misbruik hebt gemaakt van je verbinding ben je dus afgesloten.

In theorie kan je zelf schadeclaims op je broek krijgen ivm. spammen cq. schade dmv. virussen doorsturen. Gelukkig is het zo krom (nog) niet, maar voor je denkt nog rechten te hebben, denk opnieuw.
Zorg er voor dat je clean bent, meld dat, eventueel met excuses, en je kan vast weer snel online.
pi_22235108
Heb jij de boel dan al wel dichtgetimmerd om te voorkomen dat er opnieuw SPAM wordt verstuurd?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 27 september 2004 @ 13:49:19 #17
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_22235188
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Als betalende klant heb je recht op een snelle aansluiting. Anders ga ik inhouden op mijn abbo kosten. + ga je furbie neuken.
Ik hoop dat ze je de komende week NIET aansluiten en gewoon de tijd nemen om alles rustig uit te zoeken. Mensen zoals jij die op deze manier reageren op een zeer normale en rustige reactie van mij zouden niet eens toegelaten moeten worden op het internet.

Als je een gasfles zou nemen en daaraan ging zuigen IPV gewone lucht zou je heel veel mensen een heel groot plezier doen. Dat jij te dom bent om niet op te letten wat je allemaal uitspookt met je computer en internet verbinding kan ik niks aan doen.

Ga gewoon dood ofzo, Vuile sukkel.
pi_22235220
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:49 schreef Harrie het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze je de komende week NIET aansluiten en gewoon de tijd nemen om alles rustig uit te zoeken. Mensen zoals jij die op deze manier reageren op een zeer normale en rustige reactie van mij zouden niet eens toegelaten moeten worden op het internet.

Als je een gasfles zou nemen en daaraan ging zuigen IPV gewone lucht zou je heel veel mensen een heel groot plezier doen. Dat jij te dom bent om niet op te letten wat je allemaal uitspookt met je computer en internet verbinding kan ik niks aan doen.

Ga gewoon dood ofzo, Vuile sukkel.
Flametopic
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22235237
Misschien dat Ickeane en Harrie hun gevecht buiten DIG willen houden?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 27 september 2004 @ 13:52:02 #20
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22235238
Whahahah lekker grof kinderlijke uitlatingen van Harrie..
zielug hoor

Maare... Uiteraard heb ik al mijn excuses aangeboden en netjes alles geschoont etc. Ik vindt dat ik heel veel inzet heb gedaan om het probleem te verhelpen en dat ze me wel eens mogen aansluilten.

Maargoed,
niemand heeft ervaringen met dit soort dingen en kan me aangeven hoelang hij zij toen afgesloten is gweest?
iets
pi_22235240
Meestal is het spyware of een virus die de spam verstuurt, en ja dan is het terecht dat ze je afsluiten.

Het mooie is dat de mensen die zeiken omdat ze zijn afgesloten vanwegen het versturen van spam dezelfde mensen zijn die zeiken dat ze veel spam krijgen.
En dan dus zeiken dat ze geld terug willen voor 2 daagjes niet online zijn
Wordt er iets aan gedaan is het weer niet goed.

Ik zou zeggen lees de algemene voorwaarde, bescherm je pc en weet gewoon eens wat je doet voordat je zeikt


Meestal sluit een provider je aan binnen 24-48 uur nadat jij gemeld hebt dat je pc schoon is. (en wee je gebeentje als je liegt want ze scannen je weer, en indien het nogmaals zo is hebben ze zelfs het recht je definitief af te sluiten en jij zal door moeten betalen)
  maandag 27 september 2004 @ 13:54:33 #22
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_22235284
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:52 schreef Ickeane het volgende:
Whahahah lekker grof kinderlijke uitlatingen van Harrie..
zielug hoor
Aangezien jij dit begon:
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:39 schreef Ickeane het volgende:
ga je furbie neuken.
ben je minstens net zo zielig

Iedere offtopic reactie wordt vanaf hier verwijderd. Als de topicstarter nog offtopic gaat, pleur ik 't hier op slot.
pi_22235340
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:39 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Hoelang duurde dat??
Hoe lang het duurde voordat ik Sygate had geinstalleerd?
of hoe lang het duurde voor ik weer online kwam? Dat duurde officieel 48 uur, maar toen ik had gemeld dat het probleem met mijn nieuwe firewall hoogstwaarschijnlijk was opgelost werd ik vrijwel direct weer aangesloten.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
pi_22235377
KOOP gewoon eens een anti-virus/spam software!
Bv. pakket van Norton, dat blokkeerd viussen, spyware, scripts, nep programma's, advertenties enz. en als je XP heb, update dan ook naar SP2

je hebt niks aan al die gratis programmatjes. Veilig computeren begint bij jezelf!!!
copyright 2006
pi_22235434
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:58 schreef pooier het volgende:
Veilig computeren begint bij jezelf!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')