nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:quote:Op zondag 7 november 2004 22:51 schreef ElisaB het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil hèquote:Op zondag 7 november 2004 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:![]()
Over 2 jaar toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Klopt; zijn mail wordt nog onderschept en aan mij een ShaoliN doorgestuurd. Als de proeftijd voorbij is, kan hij ook rechtsstreeks ontvangen
Men is er hard mee aan het werk Dovenwereld. Ik vraag je om nog heel even geduld te hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 13:33 schreef Dovenwereld het volgende:
dus niet netjes beantwoorden .. ik wacht af .
ooohw, dan kan ik alsnog gaan voor beste nieuwkomer 2007quote:Op maandag 8 november 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Over 2 jaar toch?
Twee dingen: je eerste topic op V&A was een voor V&A ongewenst topic (inhoudelijk geen V&A-topic, kwa vorm geen V&A-topic en in zijn algemeenheid ongewenst kwa commercieel en spam). Je tweede topic in V&A was ook geen succesnummer (zie de sluitpost).quote:Op woensdag 10 november 2004 11:39 schreef johnnnie het volgende:
Doen wij het open en eerlijk dan mag het ineens niet meer!!
Waar zijn dan die regels waarden en normen voor????
Ik snap de kern van je vragen niet helemaal. Maar handelen mag; zoveel als je wilt, alleen niet met Fok als reclame-medium of virtueel uithangbord. Of eigenlijk, dat mág wel, maar dan moet je even contact opnemen met de FA's voor de kosten van adverteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:21 schreef johnnnie het volgende:
Wij hebben dus duidelijk o.a. met gebruiker met homepage en info naam importeur van ons niet met deze praktijken beziggehouden dus open en eerlijk.
Dan mag het niet?!
Wat snap je niet van het woord: particulieren?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef johnnnie het volgende:
Ja ook wij kunnen dit doen zullen dit echter pas als allerlaatste redmiddel gebruiiken.
Ook juridisch enz.
Want we willen gewoon een faire behandeling als wij open en eerlijk handelen!!
Is dit een dreigement?quote:Bijv tweakers heeft zijn forum over powerballs ofline moeten halen na jurische klachten van ons en onze relaties ook daar werden er eenzijdig berichten geplaatst!
Doe nou niet alsof je niet weet dat spammen niet gewaardeerd word randdebiel. En nog eens extra die kutlink spammen ook. Vuile spammer.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:56 schreef johnnnie het volgende:
Geblaat
Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hey, vraag zal vast wel een keer gesteld zijn, maar is een 'Hoeveel kan ik hier voor vragen'-topic geen goed idee?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |