Done.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:22 schreef Het_Biertje het volgende:
kan een modje ff de reacties van dat stelletje zeikerds in dit topic wegpoetsen?
[TK] DVD+R 8x 4.7GB Mirror Spindel van 22 schijfjes
bvd
Ik zie het niet. Wat bedoel jij met bagger?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] DVD+R 8x 4.7GB Mirror Spindel van 22 schijfjes
bagger alert![]()
Je bent de eerstequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Is het geen optie om V&A onder te delen in verschillende categorieen ? Ik vind het eigenlijk maar een onoverzichtelijke bende.
Ik ben vast de zoveelste al zeker ?
Ik was haar verhaal net voor de derde keer aan het lezenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
ElisaB (sweetie) ondeugend heeft een vraag over v&a
Ik ben een n00b op dat gebied, maar zou het echt zo moeilijk zijn ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
op zeg is het idee wel oké van diverse subcategorieën, maar ik denk dat het
forumtechnisch niet haalbaar is.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
ElisaB (sweetie) ondeugend heeft een vraag over v&a
Ik vind het een geweldig ideequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
op zeg is het idee wel oké van diverse subcategorieën, maar ik denk dat het
forumtechnisch niet haalbaar is.
Computersquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Adelante het volgende:
noem eens enkele categorieën dan(dvd's, games, voertuigen, boeken)
hoeveel onderverdelingen kun en wil je dan niet maken?
alleen het onderscheid tussen [TK] en [GEZ] zou ook al wat meer overzicht opleveren
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverlegquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat: we bespreken het even en komen er dan op terug. Voor je het weet denkt iemand dat wij er iets over te zeggen hebben![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:34 schreef ElisaB het volgende:
En dan nu ff serieus: een voordeel van die onoverzichtelijke zooi is wel dat je alle topics langsloopt. Ik ben zelden écht op zoek naar iets, maar als ik eea langsloop, dan denk ik vaak ineens: "Ahhh... dát zou ik wel willen" of "Owww... dat heb ik nog ergens liggen." En dat ben je dus helemaal kwijt als je strikte onderverdelingen gaat maken.
Maar op zich een onderverdelinghardware en software games & consoles huis, tuin en keuken films en muziek vervoer overige
Zou wellicht aardig zijn...
Times can Changequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]Telecomunicatie Auto's en andere vervoersmiddelen.
Maar ik geloof dat de allereerste V&A mod dit idee al eens geopperd heeft, en dat men er toen niet echt enthousiast van kon worden.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |