Kan kloppen en de kans is groot dat ie gewoon niet wordt opgemerkt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Niet altijd... het systeem van Topicreports wordt naar mijn mening niet goed gebruikt door de mods. Ik heb de afgelopen 2/3 dagen wat topicreports gemaakt. Over mensen zonder richtprijs, mensen die een illigale key bij laptop geven en mijn eigen topic dat verkloot wordt door een plaatje wat er neits mee te maken heeft.... Maar er wordt tot op heden nog niets mee gedaan...
Donequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ken een modje de naam van mijn topic [GEZ] Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's. Veranderen in Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's..
Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Stalling omg. Oss - Nijmegen
Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?
Graag heropenen, dit is wel even iets anders.
Goh, altijd even vriendelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Stalling omg. Oss - Nijmegen
Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?
Graag heropenen, dit is wel even iets anders.
Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.
Hij blijft dus gewoon dicht.
En lenen is een gunst / dienst, en daar is V&A niet voor bedoeld. De beste plek waar je terecht kunt is toch woonruimte (voor je auto) gevraagd of aangeboden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.
Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een onzin....Dan moet je die centrale woonruimte topics ook stoppen, want dat is gebaseerd op hetzelfde principe. Dit is meten met twee maten.
Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap je
Oe, wat een makkelijk je ervan af maken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie wel degelijk een verschil tussen de twee situaties die je beschrijft. En jij zelf waarschijnlijk ook wel. Misschien wil je het niet begrijpen? Lees je eigen post nog eens en lees de faq nog eens. Daar staat het allemaal in.
Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:
1) Ik wil een DVD-brander. Ik vraag hier om een DVD-brander van een mede-user. Maar een DVD-brander krijg ik niet voor niks. Dus moet ik voor betalen. Maar dat kan ik ook in de winkel doen. Ik doe het hier, om het op een vriendelijker en goedkopere manier te doen.
2) Nu wil ik een garage/stalling/schuur. Ik wil er niet gaan wonen, ik wil er iets opslaan. Dat kan ik doen via de commerciele kanalen, maar dat wil ik niet. Ik wil dat goedkoper (want het gaat om een hobby, niet om een bedrijf te beginnen of atoombommen te produceren), dus ik vraag een mede-fokker of er iemand is, die nog ergens een hok heeft, waar ik mijn ding kwijt kan. Uiteraard zal ik daar ook iets voor moeten betalen. Maar veel minder dan via een commerciele instelling. Het blijft een ruil tussen particulieren. Ik betaal een beetje geld voor iets wat een mede-particulier misschien in de aanbieding/over heeft. Ik zie het verschil niet tussen dit en een beetje geld betalen voor een DVD-brander die een mede-particulier in de aanbieding/over heeft.
Door wie? Ik heb het niet gehoord. Maar dan nog: nou en?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bovendien wordt er al een jaar minimaal geroepen dat Fok! allang geen jongerenforum meer is.
Wat is er kolder aan wat ik beweer? Ik beweer niets; ik leg uit waarom we wel een [centraal] woonruimte gezocht / aangeboden hebben. Als jij dat kolder vindt, dan ben je van harte uitgenodigd om me niet meer om uitleg te vragen.quote:Daarnaast is het kolder dat je beweert dat het is om de studenten aan een kamer te helpen, want daarvoor is in SES een centraal topic. Dus kan het in V&A weg.
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.
Ja goede vergelijking. Verdere discussie lijkt mij in deze overbodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.
Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.
Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:57 schreef detulp050 het volgende:
SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.
Het is niet de gewoonte ze te sluiten, omdat er ook niet echt een grond voor is. Nergens staat dat TS binnen [periode] moet reageren. Als TS niet meer reageert, dan zakken ze vanzelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
[TK] HP IPAQ 2210 3 maandjes jong
en
[TK] Nikon F90X Reflexcamera
Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepostquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
[TK] HP IPAQ 2210 3 maandjes jong
en
[TK] Nikon F90X Reflexcamera
Nee laat maar. Ik mag toch wel verwachten dat je als verkoper je eigen topics een beetje in de gaten houdt en daar in reageert als iemand belangstelling toont.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |