Is niets engs aan. Je zit met zijn allen in een zaaltje met de kist, worden wat toespraakjes gehouden en that's it. Je kunt er dan voor kiezen om nog even te blijven als de kist de oven inzakt (je ziet niets, don't worry) of dat je weggaat uit het zaaltje.quote:Op maandag 27 september 2004 00:43 schreef Inu het volgende:
Ik denk zelf niet dat ik het aankan om naar die crematie te gaan. Het is me iets te persoonlijk, aangezien ik de familie niet ken en verder lijkt het me een beetje akelig.
Klinkt meer alsof de pauze het begin van het eind is dus...quote:Op maandag 27 september 2004 00:52 schreef Inu het volgende:
Ik zal hem morgen eens opbellen...Maar ik denk dat het niet goed is als ik hem zie huilen ensow, omdat ik daar niet tegen kan...Ook al weet ik dat het op een andere manier is, dan wanneer hij bij mij huilt, maar ik ben een beetje over het hem-troosten heen. Dus misschien kunnen we iets anders verzinnen, zoals, zoals ik al zei, de wake of de dienst eromheen...
Is het dan niet verstandig om er gewoon mee te kappen?quote:Op maandag 27 september 2004 00:52 schreef Inu het volgende:
maar ik ben een beetje over het hem-troosten heen.
quote:Nej, dat is niet zo, alleen hij had vaak de neiging om huilen als laatste redmiddel te gebruiken als we ruzie hadden...dus daarom heb ik slechte ervaringen met hem als hij huilt...
Juistem.quote:Op maandag 27 september 2004 00:47 schreef Brighteyes het volgende:
Soms hoef je de overledene niet eens te kennen om mee te gaan om een ander te steunen. Het verdriet van een ander kan soms belangrijk genoeg zijn om mee te willen gaan.
Maar jij wilde dat iedereen jou zou adviseren niet te gaan, zodat jij zonder schuldgevoel verstek kon laten gaan. Helaas voor jou mag iedereen op fok zijn mening geven, ook al is dat niet altijd de mening die jij graag had gehoordquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef Inu het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan. Verdere uitleg niet nodig, ook omdat ik het best belachelijk vind dat er reacties zijn zoals die van Moonah. Zulke afzeik-reacties zijn NOOIT gewenst in zo'n topic. Ik vroeg om advies, niet om kritiek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |