abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2004 @ 23:25:56 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_22226573
Vervolg van: Het Blok. [1]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 26 september 2004 @ 23:27:26 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22226616
tvp
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_22226628
ik vind dus de kamer van nanet en elmer weer niet mooi, veel te donker, en de trap vind ik erg lelijk
ik had toch meer van ze verwacht eigenlijk
pi_22226687
Denk dat Brett & Tobias nu 'gestraft' worden op hun afwerkingen.

Jochem & Wina slepen daardoor de 2de prijs binnen.
pi_22226694
Ik snap niet dat Nanet en Elmer die elektriciteitsdozen niet netjes hebben weggewerkt. Daar kijk je zo tegen aan. Toch vind ik hun kamer het beste gedaan. De kamer van Brett en Tobias ziet er op het oog wel aardig uit maar de afwerking is magertjes. Als je de anderen mag geloven .

Maar waar zou die ruzie overgaan??

Lieke zei dat het haar geen flikker intereseerde.
  zondag 26 september 2004 @ 23:32:11 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_22226741
Ik vond die kamervan Knabbel en Babbel toch weer de beste. Misschien niet helemaal netjes afgewerkt, maar voor het geld dat ze hebben besteed helemaal niet slecht gedaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_22226755
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:30 schreef hardsilence het volgende:
Denk dat Brett & Tobias nu 'gestraft' worden op hun afwerkingen.

Jochem & Wina slepen daardoor de 2de prijs binnen.
ja dat denk ik ook, ik vond de kamer van brett en tobias best wel mooi, maar die witte muur vond ik zo lelijk, je zag gewoon nog allemaal 'niet geschilderde plekjes'
pi_22226801
Wina en Jochem hebben het minste uitgegeven. Ik denk dat die ook wel een goede kans maken. Mijn smaak is het echter niet.
  Milf zondag 26 september 2004 @ 23:36:22 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22226838
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:32 schreef Sanne het volgende:
Ik vond die kamervan Knabbel en Babbel toch weer de beste. Misschien niet helemaal netjes afgewerkt, maar voor het geld dat ze hebben besteed helemaal niet slecht gedaan.
Wat is er nou zo goed aan dan?
Ik bedoel.. het is allemaal zo "standaard"

persoonlijk vind ik de trap heel erg mooi van Elmer en Nanet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22226909
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
Wina en Jochem hebben het minste uitgegeven. Ik denk dat die ook wel een goede kans maken. Mijn smaak is het echter niet.
nee, er ontbreekt in ieder geval een lekkere bank..
t was mij iets te strak en onpraktisch
pi_22226994
Vonden jullie die trap (Elmer&Nanet) nou werkelijk bij de rest van de inrichting passen?

Nou, ik niet.
pi_22227005
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:43 schreef hardsilence het volgende:
Vonden jullie die trap (Elmer&Nanet) nou werkelijk bij de rest van de inrichting passen?

Nou, ik niet.
ik ook niet, absoluut niet
  zondag 26 september 2004 @ 23:49:27 #13
15080 static
pi_22227130
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:43 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

ik ook niet, absoluut niet
Ik wel.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_22227218
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:49 schreef static het volgende:

[..]

Ik wel.
waarom dan, want de rest van de meubels had een totaal andere stijl ?
  Milf zondag 26 september 2004 @ 23:56:31 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22227283
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:53 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

waarom dan, want de rest van de meubels had een totaal andere stijl ?
Op de muur werd ook een grijstint gebruikt. En via de trap zie je weer een grijstint.

Ik vind het peroonlijk wel mooi bij elkaar staan. Het is niet mijn smaak do
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22227426
Die trap is echt vreselijk onpraktisch. Stel je eens voor dat je kinderen rond hebt lopen of nog erger van die trap af moet dragen:
Het is voor vrouwen onmogelijk om van die trap af te lopen met hakken aan.
De trap is heel erg smal.
Het materiaal zal vol zitten met braampjes, waar dus geen handjes aan moeten zitten.
Het is een materiaal dat erg snel vuil wordt, en niet makkelijk schoon te maken is.
Plus het feit dat het totaal niet in de ruimte paste, en ik het persoonlijk een afzichtelijke trap vind.

Sowieso snap ik de populariteit van Elmer en Nanet hier niet, Elmer is wel een aardige vent, maar die Nanet... Mijn god, wat heeft die een hoge dunk van zichzelf, wat zij doen is goed en de rest levert maar prutswerk af. En dan nog het gegeven dat deze meid een van de irritantste stemmen heeft qua klank en uitspraak die ik de laatste jaren gehoord heb.

Lieke en Michon's keuze snap ik ook niet helemaal. Een keuken van te voren afschrijven, terwijl dit samen met de badkamer de grootste meerwaarde voor een huis kan betekenen. Aan de andere kant: als de keuken dan toch niet meetelt, dan scheelt dat al snel heel veel geld wat ze in de andere onderdelen van het huis kunnen stoppen. Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een leuk stel vind, je kan je er zo lekker aan ergeren. Een ware haat liefde verhouding.

Jochem en Wina hebben een kamer ingericht die er op zich wel aardig uitzag, maar de meubelkeuze vond ik dan weer tegenvallen. Juist deze ruimte had enorm goed gebruikt kunnen worden als blikvanger, wat er over bleef was een standaard ruimte met een mooie vloer.
Enorm pech met die buizen trouwens, totaal niet eerlijk in verhouding tot de andere teams.
Een leuk stel, lekker nerderig , levensgenieters, maar wat saaier dan de anderen.

Brett & Tobias hebben wel een goede smaak, hun inrichting's keuze staat mij wel aan, het straalt allemaal veel luxe uit. Helaas was de afwerking minder (toch heb ik het idee dat ze volgende week winnen, waarom zouden ze anders buiten de stellen vallen...)
Mijn persoonlijke favorieten tot nu toe, gewoon een stel leuke lolbroeken die erg veel plezier met elkaar hebben. Wel jammer dat Tobias zoveel op reis is, bij de andere stellen zien we eigenlijk alleen Michon wel eens met zijn werk bezigzijn. Dan is het natuurlijk niet zo gek als je wat mensen inhuurt om te klussen. Ik hoop wel dat ze wat meer variatie in de andere ruimtes gaan brengen (al was de keuken zo te zien ook weer wit, en een badkamer is dit in het algemeen ook).

Wat ik niet snap: de bedragen die er uitgegeven zijn:
De meubels van Elmer en Nanet zijn dermate duur (of ze werken het zelf gewoon supergoed af) dat dit nooit in 5000 euro zou passen.
Hetzelfde met de andere kamers eigenlijk, ik kan zelf het huis niet zo inrichten voor dat geld (op brett & tobias's stijl na, minimalistisch heeft zijn voordelen qua budget).

Verder een heerlijk programma dat ik zeker blijf kijken (en nu de updates ook de moeite waard worden, ga ik die ook even meepakken).
pi_22227543
quote:
En dan nog het gegeven dat deze meid een van de irritantste stemmen heeft qua klank en uitspraak die ik de laatste jaren gehoord heb.
ik ken het accent, ben eens 2 weken in groningen geweest...
pi_22227617
Nee ik bedoel dan niet eens het accent, meer gewoon het totaal gebrek aan intellect dat er soms uit lijkt te komen (ze praat nogal plat (ik heb een gruwelijke hekel aan het woord 'hoor' als het wordt uitgesproken als 'hor')). Ach ze is pas 20, en staat heel wat dichter bij de breezah generatie dan ik
pi_22227941
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:36 schreef nikky het volgende:

[..]

Wat is er nou zo goed aan dan?
Ik bedoel.. het is allemaal zo "standaard"

persoonlijk vind ik de trap heel erg mooi van Elmer en Nanet.
Hoi, ik ben nieuw hier, speciaal voor het blok ingelogd .

Juist omdat het zo standaard is zijn Brett & Tobias zo goed volgens mij, want die huizen moeten tenslotte ook verkocht worden. Tot nu toe zijn de 3 andere appartementen heel erg afhankelijk van hun eigen smaak, en dat moet maar net bij de eventuele kopers passen, dat vind ik dus niet slim. Brett & Tobias zijn de enigen die lijken te beseffen dat hoe neutraler zij de inrichting houden, hoe makkelijker ze het straks kunnen verkopen. Ik bedoel, stel dat je dat huis van Nanet en Elmer zou willen kopen, omdat het appartement an sich je wel aanstaat, dan moet je eerst gaan verbouwen omdat je de inrichting spuuglelijk vindt (tenminste, dat zou bij mij wel het geval zijn). Bij het appartement van Brett & Tobias is het een kwestie van een leuk kleurtje op de muur als je niet van zoveel wit houdt, wat accessoires, en klaar ben je.

Aan het voorstukje te zien zullen ze wel weer gewonnen hebben trouwens, want de rest heeft al aangetoond ontzettend slechte verliezers te zijn en waarschijnlijk vallen ze daarom buiten de groep gok ik. Ik vond het vorige week al zo onsportief dat ze nadat B & T gewonnen hadden ineens allemaal moeilijk gingen doen over door de weeks klussen, dus ik zie ze er wel voor aan om B & T te gaan negeren als die weer winnen.

Nanet vind ik trouwens een ontzettend stom wijf, doet die trouwens ook weleens wat behalve irritant praten? En die Lieke moet ook haar klep eens houden, die zeikt alleen maar op die arme vriend van der om te maskeren dat zelf geen reet uitvoert volgens mij.

Wina & Jochem vallen me tegen trouwens, ik had van 2 ontwerpers wel wat spannender designs verwacht.

(typos verbeterd)
  maandag 27 september 2004 @ 00:40:06 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_22228131
ik denk dat elmer en nanet gaan winnen deze week, ik vond de afwerking niet perfect maar de donkere meubels en dé trap natuurlijk wel erg okee. verder verdient de schoonmoeder van brett een troostprijs en heb ik zelf erg veel
interesse in IKEA's nieuwe bamboevloer gekregen!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 27 september 2004 @ 00:40:56 #21
15080 static
pi_22228141
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:28 schreef cupcake het volgende:

[..]

Hoi, ik ben nieuw hier, speciaal voor het blok ingelogd .
Welkom.
pi_22229970
Ik moet elke week weer ontzettend lachen om Brett en Tobias.
Mon 'en!
pi_22230148
Waarom meot die tobias reizen dan? Hij weet toch dat hij met dit programma mee doet, laat hem dan vrij krijgen ofzo. In big brother had je toch ook niet van ow ik moet zaterdag werken doei allemaal.Ook bij ER je heb je opgeven en dan moet je die en die maand gewoon vrij zijn. Ook die kapper ja zaterdag is de drukste dag ik moet bij mn klanten zijn. Hallo je doet mee aan een programma
pi_22230159
quote:
Op maandag 27 september 2004 07:39 schreef woeeiiii het volgende:
Waarom meot die tobias reizen dan? Hij weet toch dat hij met dit programma mee doet, laat hem dan vrij krijgen ofzo. In big brother had je toch ook niet van ow ik moet zaterdag werken doei allemaal.Ook bij ER je heb je opgeven en dan moet je die en die maand gewoon vrij zijn. Ook die kapper ja zaterdag is de drukste dag ik moet bij mn klanten zijn. Hallo je doet mee aan een programma
Het is niet de bedoeling dat je (tijdelijk) stopt met werken.. Iedereen werkt en moet in z'n vrije tijd klussen, maar B&T hebben nu eenmaal banen die qua tijd plaatsvinden in andermans vrije tijd.
Mon 'en!
pi_22230170
quote:
Op maandag 27 september 2004 07:41 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat je (tijdelijk) stopt met werken.. Iedereen werkt en moet in z'n vrije tijd klussen, maar B&T hebben nu eenmaal banen die qua tijd plaatsvinden in andermans vrije tijd.
Aha ik dacht dat ze gewoon in hun huis waren 'opgesloten' daar dus slapen, eten, werken. Maar ook naar winkels gaan enzo. Maar het is hun vrije tijd dus ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')