quote:
Op zondag 26 september 2004 23:36 schreef nikky het volgende:[..]
Wat is er nou zo goed aan dan?
![]()
Ik bedoel.. het is allemaal zo "standaard"
persoonlijk vind ik de trap heel erg mooi van Elmer en Nanet.
![]()
Hoi, ik ben nieuw hier, speciaal voor het blok ingelogd
![]()
.
Juist omdat het zo standaard is zijn Brett & Tobias zo goed volgens mij, want die huizen moeten tenslotte ook verkocht worden. Tot nu toe zijn de 3 andere appartementen heel erg afhankelijk van hun eigen smaak, en dat moet maar net bij de eventuele kopers passen, dat vind ik dus niet slim. Brett & Tobias zijn de enigen die lijken te beseffen dat hoe neutraler zij de inrichting houden, hoe makkelijker ze het straks kunnen verkopen. Ik bedoel, stel dat je dat huis van Nanet en Elmer zou willen kopen, omdat het appartement an sich je wel aanstaat, dan moet je eerst gaan verbouwen omdat je de inrichting spuuglelijk vindt (tenminste, dat zou bij mij wel het geval zijn). Bij het appartement van Brett & Tobias is het een kwestie van een leuk kleurtje op de muur als je niet van zoveel wit houdt, wat accessoires, en klaar ben je.
Aan het voorstukje te zien zullen ze wel weer gewonnen hebben trouwens, want de rest heeft al aangetoond ontzettend slechte verliezers te zijn en waarschijnlijk vallen ze daarom buiten de groep gok ik. Ik vond het vorige week al zo onsportief dat ze nadat B & T gewonnen hadden ineens allemaal moeilijk gingen doen over door de weeks klussen, dus ik zie ze er wel voor aan om B & T te gaan negeren als die weer winnen.
Nanet vind ik trouwens een ontzettend stom wijf, doet die trouwens ook weleens wat behalve irritant praten? En die Lieke moet ook haar klep eens houden, die zeikt alleen maar op die arme vriend van der om te maskeren dat zelf geen reet uitvoert volgens mij.
Wina & Jochem vallen me tegen trouwens, ik had van 2 ontwerpers wel wat spannender designs verwacht.
(typos verbeterd)