Frouke?
Optiefen met Frouke, das mijn mening. Wat heeft dat mens bijgedragen aan ER, behalve als (niet geheel onaangename) beeldvulling?
Met Mick in de Mangrove gaat het weer hetzelfde als in het begin met de belgen. Sfeer maken, leuk doen, maar Klaar keek al een paar keer bedenkelijk. Dat gaat botsen, dat weet ik zeker.
En Ernestine....haha, ik moet steeds terugdenken aan de eerste aflevering: "Ik zag mezelf als leider, wilde zoveel doen, palmsuiker maken, palmwijn maken" maar het enige wat ze doet is janken...
En die NL'ers hebben dus nog geen een proef gewonnen. De ene die ze wonnen werd door de belgen voor hun gewonnen....
Ronald mag er ook uit, ik ben een beetje moe, ik kan ff geen zand scheppen, EIKEL!!!
Die nederlanders ook maar de hele tijd honger lijden en nu die belgen er zijn kunnnen die wel ineens voedsel vinden.
Nederlanders Robinson
Ik denk dat die ene belg, ben ff zijn naam kwijt, met dat lange krullende haar ver gaat komen. Sociaal, sterk, relaxed, maar, denk ik, niet hard genoeg na de versmelting. En die bonbonnen maker heb ik ook nog niet gezien, krachten sparen misschien?
Ik ben benieuwd!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek