quote:Op maandag 27 september 2004 07:57 schreef Kylee het volgende:
Klaar die aan de rauwe vis zat te vreten..
volgens mij gingen er ook wat ingewanden mee in die hap.quote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef schatje het volgende:
Ze neemt ook geen hapje, maar gewoon een hele hap.
Volgens mij is de afstand tussen beide kampen daarvoor véél te groot. Degenen uit de mangrove stonden bij Kamp Noord toen die nog niet eens naar de proef vertrokken waren , en kwamen pas bij Kamp Zuid aan toen die al terug waren van de proef en net naar de eilandraad vertrokken.quote:Op zondag 26 september 2004 22:02 schreef twiFight het volgende:
is er trouwens een regel bepaald dat kamp A niet uit kamp B mag stelen? Want stel kamp noord wint en ze weten dat kamp zuid naar de raad moet. dan kunnen zij ook zonder zorgen al het eten stelen.
quote:"Het lijkt hier wel een kantoor, alleen de achtergond is anders en de kantine is dicht"
(Klaar over de vergadercultuur van het Nederlandse kamp)
"Je kunt de man wel uit de klei halen maar niet de klei uit de man"
(Ging dit niet over Patrick of had het te weer maken met de vergadercultuur... in dat geval verander je het woordje klei door vergadering! *smile*)
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
"Als dit een toneelstuk was zou ik zeggen, Wat een ongeloofwaardig script!"
(En beweer eens dat ze ongelijk heeft.... wie durft?! *smile*)
"Er is zeker vergaderd"
(direct nadat Klaar eruitgestemd is)
"Wat een liefde ineens"
(bij het 'warme' afscheid van het Nederlandse Kamp)
Ik zit liever hier dan op die Nederlandse camping'
(Klaar die uitlegt aan Ernestine en Sarah dat ze het in de Mangrove meer naar haar zin heeft dan in het Nederlandse kamp)
"Als je nu nog 1 ding wegneemt dan versterf je".'
(Klaar die inziet dat het zwaar, zwaar is in de Mangrove)
"Meestal gaat er in de ochtend een groepje voedsel zoeken. De andere blijven
en gaan vergaderen over huishoudelijk zaken, zoals een dingdong bel of een ringbel die er moet moet komen.
(Klaar die wat dieper ingaat op de vergadercultuur van het Nederlandse kamp onder leiding van Henk.)
"Het voelde al niet als een roofdag vandaag."
(Klaar na een mislukte actie om voedsel te stelen van het Nederlandse Kamp.)
"Passie, echte pure haat: dat zien we graag!"
(Nadat Mick heeft duidelijk gemaakt dat hij er alles voor overheeft om de Belgen van hun voedsel te beroven)
Door dat te zeggen bewijs je eigenlijk al het tegendeel van wat je zegt :')quote:Op maandag 27 september 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
Alweer vergeten??quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef ruby het volgende:
Patrick zat weer te huilen over vlaaien...![]()
Ik ben het eigenlijk alweer vergeten, maar is ie nou opgezout?Damn...lekker geheugen heb ik.
Hij is naar huis ...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef ruby het volgende:
Patrick zat weer te huilen over vlaaien...![]()
Ik ben het eigenlijk alweer vergeten, maar is ie nou opgezout?Damn...lekker geheugen heb ik.
vond ik ook al vreemd , eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:46 schreef mrbombastic het volgende:
Ik begreep de reden niet helemaal waarom Jeroen mocht blijven.
Die zat nml in kamp Zuid.
Volgens mij hoorde ik als argument dat Patrick er al uit gestapt was, maar die zat toen al in kamp noord!
Hier moet ik je toch wel gelijk in geven. Ik vind aan haar ook echt maar dan ook echt niks aan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
Na gister snap ik nog minder waarom iedereen Shanandinella zo leuk vindtHet was de 1e keer dat ze meer dan twee zinnen zei in een aflevering en dat had ze beter niet kunnen doen.
Wat een zeikwijf zeg
Als je kijkt in de polls zie je ook dat shandinella opeens verdwenen isquote:Op dinsdag 28 september 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
Na gister snap ik nog minder waarom iedereen Shanandinella zo leuk vindtHet was de 1e keer dat ze meer dan twee zinnen zei in een aflevering en dat had ze beter niet kunnen doen.
Wat een zeikwijf zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |