Ik ben het altijd eens geweest op dat punt. Sonck kots ik al weken uit, en Babel is naar mijn mening in potentie echt een topper. Koeman heeft alleen niet de kloten om hem op te stellen.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Een spits willen we allemaal, JaWi. Een beter moment om BABEL eens in te zetten kan niet komen. Slechter dan Sonck kan ie het nooit doen, dus laat hem nu al rijpen en groeien.
Blind waarschijnlijk. Is ook een laffe coach, maar wellicht beter dan Koeman.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ja van mij mag Babel nu ook wel eens zijn kans krijgen.
en als koeman weggaat, zou Van Gaal dan terugkomen?
Bogarde wacht op een mooie club, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn. Hij mag overigens eindeloos meetrainen bij Jong Ajax.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier had ik het gisteravond nog met wat vrienden over. Bogarde proberen kan geen kwaad. Hoe lang blijft hij nog meetrainen eigenlijk?
En Obodai heb ik me eerlijk gezegd mateloos aan lopen irriteren. Ik zei nog, dan zie ik liever Yakubu terug.
En ik wil godverdomme een spits zien.
Nee. Kijk maar hierboven.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Gras, ook weer zo genoten van Antonio?
Ik denk niet dat Louis dat gaat doen hoor. En het bestuur zal dat ook vast niet zien zitten.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:33 schreef JaWi het volgende:
Als van Gaal terugkomt, is dat echt de meest smerige coup uit de geschiedenis.
Ik zie hem er dus wel voor aan.. En het bestuur gaat makkelijk mee.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef gras het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Louis dat gaat doen hoor. En het bestuur zal dat ook vast niet zien zitten.
Mocht het voor mij bestemd zijn. Ik was het er vrijwel geheel mee eens. En dat is inhoudelijk spijtig.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Okee. Wat vond je hiervan: Het enige echte Ajax Topic #94: Terug van München!
Ja, klopt allemaal wel. Maar het was ook een collectieve off-day. Niemand haalde z'n hoge niveau.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Okee. Wat vond je hiervan: Het enige echte Ajax Topic #94: Terug van München!
We zullen zien. Ik verwacht van niet, is immers slecht voor Louis' reputatie.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik zie hem er dus wel voor aan.. En het bestuur gaat makkelijk mee.
Die reputatie is toch al niet zo denderend...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:47 schreef gras het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik verwacht van niet, is immers slecht voor Louis' reputatie.
Nationaal gezien, niet echt meer nee.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Die reputatie is toch al niet zo denderend...
Ja, uitstekende speler. Kan Galasék goed vervangen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar zitten we op te wachten.
Klopt, de jeugdopleiding en het spelersbeleid.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Dit was geen incident. Al twee jaar is het bagger in europa, Brugge Celta de Vigo, Juve, Bayern. Allemaal een maatje te groot.
Er zit iets heel erg fout bij Ajax.
Rosales speelt dan ook voor het eerst echt op de vleugel, zo heb ik begrepen uit het interview van gister. Dat je De Ridder geen echte rechtsbuiten vind kan, maar om dan als rechtsbuiten ook niet een echte rechtsbuiten te kopen is natuurlijk suf (hoewel die Rosales me op zich een prima voetballer lijkt).quote:Op woensdag 29 september 2004 17:38 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder liet gisteren niets heel van Rosales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |