Nee idd, ik ga alleen naar thuiswedstrijden.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.
Je had ook niet de ballen om te melden dat je afgedroogd was. Ik snap dat er mensen zijn die ajax liever niet zien winnen, maar de manier waarop jij die uit is irritant. Vooral omdat je bijna nooit in VBL komt, laat staan in Ajaxtopics.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef The_Hives het volgende:
pfff, schenk er toch niet zoveel aandacht aan. Je weet dat ze dat gaan doen.
Ik probeerde hetquote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef Suijk het volgende:
Wat een gehap zeg.
Ik kom vaak genoeg in VBL. Het geneuzel over Ajax kan me doorgaans weinig boeien. Volgens mij heb ik gezegd dat we een kansloze nederlaag hebben geleden tegen Ajax. Maar dat zul je wel niet gezien hebben.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je had ook niet de ballen om te melden dat je afgedroogd was. Ik snap dat er mensen zijn die ajax liever niet zien winnen, maar de manier waarop jij die uit is irritant. Vooral omdat je bijna nooit in VBL komt, laat staan in Ajaxtopics.
Daar zitten we op te wachtenquote:Koeman: O'Brien dicht bij rentree
Tegenover Voetbal International liet Ajax coach Ronald Koeman weten dat de Amerikaan John O'Brien dichtbij een rentree in de selectie van Ajax is. Volgens Koeman zit inmiddels weer op 90%. O'Brien speelde de afgelopen weken enkele malen een helft mee met het tweede elftal om heel voorzichtig ritme op te doen. Hij kwam al lange tijd niet meer in actie voor Ajax.
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar zitten we op te wachten.
Nou hoe meer mensen fit, hoe beter, want er raken er altijd genoeg geblesseerd.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar zitten we op te wachten.
quote:He! Wij genieten hier, het is ruim 30 graden. Vandaag zijn we wezen duiken. Het is prachtig weer en we gaan zo lekker uit eten. Wat heeft ajax gedaan?
Verpest zijn vakantie maar niet en sms maar terug dat we ruimschoots hebben gewonnen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef JaWi het volgende:
Smsje van mij pa (ouders op vakantie):
[..]!
Ik wieger hier inderdaad op te antwoorden. Ik stuur wel terug dat ik hard studeer en dat ik rustig aan doe hier thuisquote:Op woensdag 29 september 2004 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Verpest zijn vakantie maar niet en sms maar terug dat we ruimschoots hebben gewonnen.
Goh en als ik dat zeg is het 'dom'.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:27 schreef golfer het volgende:
Ik zie het nog steed somber voor de nabije toekomst in als er niet op korte termijn 2 echte spitsen en 2 echte verdedigers bij komen.
Nee dat is geloofswaardigquote:Op woensdag 29 september 2004 18:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wieger hier inderdaad op te antwoorden. Ik stuur wel terug dat ik hard studeer en dat ik rustig aan doe hier thuis.
Totaal niet geloofwaardig nee. Gelukkig was ik gisteren aardig bezopen. De krant bracht echter de harde werkelijkheid. En dan is het helemaal kut als je thuis 4 kranten hebt.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee dat is geloofswaardig![]()
Dat Ajax met 4-0 verliest is nog geloofwaardiger![]()
Waarom kan hij niet zo'n prestatiecontractje krijgen? Desnoods haal je hem binnen als halve trainer om Heitinga en co een lesje verdedigen te geven. Zo'n man kan toch alleen maar goed zijn voor de selectie?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het geheel niet raar vinden als Ajax toch Bogarde maar eens zou polsen... Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
Hier had ik het gisteravond nog met wat vrienden over. Bogarde proberen kan geen kwaad. Hoe lang blijft hij nog meetrainen eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het geheel niet raar vinden als Ajax toch Bogarde maar eens zou polsen... Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
En Obodai, ja. Hard werken is leuk en zijn enthousiasme is aanstekelijk, maar jongen jongen, wat voetbalt hij matig. Fout staan, waardoor hij voornamelijk eigen fouten corrigeert. Verkeerde agressie en domme tackles. Dan was Yakubu wel een ietsje beter, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |