Een alternatieve demonstratie organiserenquote:Op zondag 26 september 2004 14:06 schreef Twisted_TpaU het volgende:
ik ga niet
ik ben het ook niet eens met denhaag maar ook niet met de fnv
dus
Nee hoor, zaterdag ben ik gewoon weer lekker aan het werk en kijk ik wel om 8 uur naar het nieuws om te kijken hoeveel koeien er op het grasveld stonden te loeienquote:Op zondag 26 september 2004 14:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een alternatieve demonstratie organiserenIk stel voor op het hoofdkantoor van de FNV én op het Binnenhof
- Loonstop.quote:Op zondag 26 september 2004 14:04 schreef J_CDA het volgende:
Waarom staan de kabinetsplannen je niet aan?
Heb je de afgelopen verkiezingen gestemd?
Ja, vakbondsleden hebben een gratis treinkaartje gekregen.quote:Op zondag 26 september 2004 15:59 schreef yogidrink het volgende:
gratis treinkaartje???
[...]
Dan willen ze de OV platleggen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:42 schreef ThE_ED het volgende:
ik dacht dat maandag een demonstratie was?
aha, ik dacht samen met een demonstratie, lekker ingewikkeld allemaal.quote:Op zondag 26 september 2004 17:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan willen ze de OV platleggen.
vreemde gevolgtrekking, een regering doet echt niet iets om een demonstratie nut te geven, een regering doet iets als de demonstratie volgens hen voldoende aanleiding hefet gegeven tot herziening van de plannen/regels.quote:Op zondag 26 september 2004 22:18 schreef =HellFire= het volgende:
en anders doen ze dat wel na deze demonstratie. (anders heeft zo'n demonstratie natuurlijk ook weinig nut).
quote:Op zondag 26 september 2004 14:15 schreef dutchmage het volgende:
- Afschaffing VUT en het prepensioen per 1 januari 2006.
- Werken tot je 70ste
ja ik heb gestemd en ik heb er spijt van![]()
Nee, maar als je op je 16e/17e begint met werken(kan na het VMBO) vind ik wel dat je na 40 jaar wel mag stoppen(wat dus neerkomt als je 57 bent). Voor iemand die studeert en begint als hij 26 is, kan deze dus stoppen na 66. Dat is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 26 september 2004 22:27 schreef veekeend het volgende:
[..]
Dat jij je om dat eerst al druk kan makenJe bent geboren in 1981, alsof met de steeds meer vergrijzende bevolking jij op je 55e al had kunnen stoppen ofzo
Ik houd me niet heel erg bezig met de huidige kabinetsplannen, maar ik weet wel dat dat van werken tot je 70ste dikke bullshit is. Misschien dat je bedoelt werken tot je 67ste, maar dat zal dit kabinet ook niet gaan gebeuren.quote:Op zondag 26 september 2004 14:15 schreef dutchmage het volgende:
- Werken tot je 70ste
j
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |