dan kan je altijd nog op safari :pquote:Op zondag 26 september 2004 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Kameroen kan ook. Dan hoef je alleen even de RaboBank te bellen.
Nee nog nooitquote:Op zondag 26 september 2004 12:52 schreef egilio het volgende:
Ben je al wel eens in Afrika geweest?
Ok, primaquote:Op zondag 26 september 2004 14:36 schreef Lucille het volgende:
Dan zal ik de titel gaan aanpassen, het gaat immers niet over een bedrijf starten in Ghana, maar over het land zelf.
Goed, ik wilde het er hier eigenlijk niet over hebben, maar vooruit dan maar. Nee ik ben er nog nooit geweest. Ik heb aardig wat gereisd maar dit wordt mijn eerste bezoek aan Afrika. Mijn vennoot wel, die heeft daar een half jaar stage gelopen tijdens zijn afstuderen. Daar heeft hij een hoop mooie kansen gezien, het is dus niet zo dat we met een dartpijl aan het werk zijn geweest.quote:Op zondag 26 september 2004 16:00 schreef egilio het volgende:
Nog nooit in afrika geweest maar je gaat wel een bedrijf opzetten daar![]()
Ik zou zeggen, ga er eerst eens zelf heen, ervaar het daar.
Waarom wil je daar uberhaupt een bedrijf opzetten? Ik neem aan dat je er dan ook wilt wonen, zo niet, dan lijkt het me sowieso een nutteloze bezigheid.
Of heb je een ondernemingsplan geschreven, de wereldkaart erbij gepakt en een dartpijl gegooid ofzo?
Waarom Ghana, waarom uberhaupt buitenland? Of wordt het een import/export handel en heb je goeie contacten daar en hier?
Geinig! Hou ons op de hoogte van je belevenissen.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:53 schreef Kamphuys het volgende:
We zijn al wat verder dan een beetje plannen hoor, het is al in gang gezet. Mijn vennoot vertrekt morgen en ik kom zo gauw we een klant hebben waar we een pilotproject mee kunnen draaien.
Ben je er inmiddels al?quote:Op zondag 26 september 2004 11:48 schreef Kamphuys het volgende:
Ik heb momenteel een bedrijf in oprichting, met de bedrijfskundige kant van de zaak zal ik jullie niet lastig vallen. Ik ga daar voor een x-aantal maanden heen, heb al wel veel mensen gesproken die er geweest zijn, maar misschien lopen er nog Fok!'ers rond met leuke (of minder leuke?) ervaringen?
Brand los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |