Euh, ik wil niet zeuren, maar het is juist niet dwingend geschreven. Oké, er staan extreme voorbeelden in. Maar er wordt duidelijk uitgelegd dat dit kán gebeuren, niet dat dit móet gebeuren.quote:Op zondag 26 september 2004 11:21 schreef pluisje het volgende:
Babbelen vindt Tobias inderdaad geweldig, gaat ie echt als een idioot liggen grijnzen. Of naar hem lachen...gaat ie terug liggen lachen, zo schattigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb Oei ik groei van mijn zus geleend, 1 keer gelezen.
-knip-
Het is ook zo "dwingend" geschreven altijd. Zo moet je het doen. Punt.
Als ze nou meer zouden zeggen "dit zou je baby misschien leuk kunnen vinden", zou ik het al veel leuker vinden om te lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er wordt natuurlijk wel geopperd om datgene wat hem/haar dan interesseert om dat te stimuleren. Maar dat zou je ook doen als je het niet in een boek gelezen had.quote:
Bedenk steeds dat je baby nooit in één klap alle 'goederen' in deze winkel kan opkopen. Met .. weken krijgt hij voor het eerst toegang tot de winkel. Maar wannéér hij zich wát eigen maakt, hangt af van de interesse van de baby en de gelegenheid die hij krijgt.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op zondag 26 september 2004 13:53 schreef dutchie het volgende:
[..]
Euh, ik wil niet zeuren, maar het is juist niet dwingend geschreven. Oké, er staan extreme voorbeelden in. Maar er wordt duidelijk uitgelegd dat dit kán gebeuren, niet dat dit móet gebeuren.
En als je kijkt naar die 'winkel van de gebeurtenissen' die ze tijdens een sprongetje ontdekken, staat er ook bij vermeld -and i quote-:
[..]
Er wordt natuurlijk wel geopperd om datgene wat hem/haar dan interesseert om dat te stimuleren. Maar dat zou je ook doen als je het niet in een boek gelezen had.
Bij het ene kind gaat Oei wel op en bij de ander juist weer niet. Hier zit Léon redelijk in de lijn van Oei, dus voor ons is het wel een handig boek.
En ik ben ws nog net ff ergerquote:Op zondag 26 september 2004 16:42 schreef pluisje het volgende:
Ik vind het wel leuk om te kijken, het is minder erg dan andere boeken, maar ik ben niet zo van de opvoedingsboeken volgens mij.
Eten? Check!quote:Op zondag 26 september 2004 17:23 schreef Luchtbel het volgende:
Piglet lieve schat, je weet dat Lucas moet eten, plast en poept en slaap nodig heeft?
Gelukkig! Stom zeg dat je je zo onzeker kunt voelen met zo'n kleintje in huis... Maar hij is zo lief, ik wil gewoon niks 'fout' doen.quote:Ja? Dan komt alles goed!
Gewoon doen wat je de afgelopen dagen met je kraamhulp hebt gedaan en alles komt voor elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop