quote:Precies! En daar ging het mij de hele tijd om..
Op maandag 17 september 2001 23:35 schreef Destinies_Child het volgende:En tja, mijn gevoel bij een hondje zit meer in de "emotionele" kant en niet in de "zakelijke", dat moet ik eerlijk toegeven.
Maar zeg nou zelf: waar is een pup beter mee af: met een baassie die alles voor d'r over heeft, van d'r houdt en haar alleen maar wil voor de gezelligheid of....
een baassie die een perfecte hond wil, zonder kans op (eventuele) ziektes en afwijkingen en die wil pronken op tentoonstellingen met: Kijk eens hoe goed en mooi en perfect mijn hondje is? Waar moet je dan naar toe met ál die hondjes die NIET aan deze eisen voldoen? Het is maar net waar je prioriteiten liggen en de mijne liggen niet zo hoog...
Rakker is, voor zover ik het nu kan bekijken, gewoon een lief, erg speels, jong ding, die me afleidt, me weer bezig houdt en me weer een doel geeft, namelijk een levend wezentje waar ik van kan houden en zo goed mogelijk voor kan zorgen..that's all I want...
FF wat concreter tov je 'vragen':
quote:Dat hoef je niet eens toe te geven.. da's volkomen duidelijk en vooral begrijpelijk... gezien je 'maar' een H,T&K hondenliefhebster bent...
En tja, mijn gevoel bij een hondje zit meer in de "emotionele" kant en niet in de "zakelijke", dat moet ik eerlijk toegeven.
quote:additie: Kijk eens hoe goed en mooi en perfect mijn hondje is? .....en hoeveel ik voor de pups van hem/haar kan vangen?
Maar zeg nou zelf: waar is een pup beter mee af: met een baassie die alles voor d'r over heeft, van d'r houdt en haar alleen maar wil voor de gezelligheid of....
een baassie die een perfecte hond wil, zonder kans op (eventuele) ziektes en afwijkingen en die wil pronken op tentoonstellingen met: Kijk eens hoe goed en mooi en perfect mijn hondje is?
Want JA.. dat gebeurd! OOK de professionele fokkers die naar shows gaan etc. gaat het heel vaak 'alleen maar' om het geld en niet om de dieren zelf.
quote:
Waar moet je dan naar toe met ál die hondjes die NIET aan deze eisen voldoen?
quote:En gelijk heb je.. zolang Rakker gezond is, gelukkig is met en bij jou, en jij gelukkig bent met haar dan is dat het belangrijkste..
Het is maar net waar je prioriteiten liggen en de mijne liggen niet zo hoog...
Mocht IK je door mijn geraas in verlegenheid oid hebben gebracht, mijn excuses daarvoor...
Ik vond dat ik in dit geval moest proberen om Digger de andere kant van het verhaal te tonen..
Ofwel.. de H,T&K kant, ipv de professionele, want die schijnt ie niet helemaal door te hebben imo.
NE way.. genoeg voor nu.. misschien later weer
Maryon; Slaap Lekker strax (als je onderhand niet al op bed ligt
) en tot snel..
Een dikke knuffol ook voor Rakkertje ![]()
![]()
Marco
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 18-09-2001 01:42]
Maak je niet zo druk joh! Ieder doet wat hij goeddunkt toch?
En ik blijf toch wel heel blij met mijn Rakkertje ![]()
en
Lieve, lieve,lieve DIGGER!
Je lijkt me iemand die zeer begaan is met dieren, ik begrijp je best, maar geloof me: met Rakker komt het wel goed, de tijd zal het leren...
voor allebei
DC
![]()
![]()
-M-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |