quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:30 schreef Maerycke het volgende:
Een hakenkruis associeert vrijwel iedereen direct met nazi-duitsland dus zo gek vind ik dat eigenlijk niet.
Niet dom gaan zitten doen, daarmee beledig je mijn intelligentie. De personen die hier altijd roepen dat ze niets bedoelen met het gebruik van de swastika houden er meestal zeer onfrisse denkbeelden op na.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:34 schreef Oversight het volgende:
[..]ik wel....
jij beschouwt toch ook niet iedere kruising van 2 lijnen als een kruis waar jezus aan vast werd gespijkerd ?
Doe niet zo hautain.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:36 schreef Maerycke het volgende:
De eerste oen die hier gaat roepen dat oorsprong van de swastika toch iets heel anders betekent en verder geen besef heeft van de bijbetekenis van de swastika tegenwoordig, moet zich eigenlijk eens flink achter de oren krabben. Maar eigenlijk snapt iedere gebruiker van de swastika dit ook best wel hè?
Jouw probleem, niet het mijnequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:43 schreef operator82 het volgende:
[..]
Doe niet zo hautain.![]()
Guttegut, natuurlijk vrezen wij jouw aangekondigde oorlog sidderend, maar zou je wat concreter willen zijn? Even rustig gaan zitten, een paar keer diep in- en uitademen, glaasje whisky, sigaartje. Denk even aan je eerste keer. En dan je vraag opnieuw formuleren. Da's beter voor je hart en bovendien kunnen we je beter volgen ipv je pathetische gekraam.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Niet dom gaan zitten doen, daarmee beledig je mijn intelligentie.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:36 schreef andromeda1968 het volgende:
Als je familie leden hebt gehad die in het concentratie kamp Auschwitz hebben gezeten dan zul je er wel anders over nadenken.![]()
Cliché, enig hulp voor je medemens is wel gepast.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet het mijne
Kruistochten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:45 schreef Markster het volgende:
De christenen hebben geen mlijoenen mensen vermoord
ja maar, het is niet te vergelijken met de nazi'squote:Op zaterdag 25 september 2004 22:47 schreef operator82 het volgende:
[..]
Kruistochten.![]()
De Christenen hebben 10talle miljoenen mensen vermoord.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:45 schreef Markster het volgende:
De christenen hebben geen mlijoenen mensen vermoord
De nazi's wel.
Opgelost. slotje.
Ow kutquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De Christenen hebben 10talle miljoenen mensen vermoord.
Wat voor punt wil je maken? Niemand hier negeert de wereldoorlog of de holocaust hoor?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:46 schreef Oversight het volgende:
[..]en als jij eens met een paar joden zou praten die de verschrikkingen wel hebben overleefd, dan zou je WETEN dat ZIJ liever hebben dat er WEL openlijk over het nazi-tijdperk wordt gepraat....
we zijn het aan het doodzwijgen....
als we er niet over praten, worden we ook niet herinnerd aan de verschikkingen.
als we er niet aan worden herinnerd, negeren we het liever.....
maar het is wel gebeurd !
Klopt. Maar vertel dat maar aan je opa.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:30 schreef Stuart het volgende:
In India heeft het idd een heel andere betekenis voor zover ik weet![]()
Om precies te zijn ongeveer 500 miljoen in een tijd span van ongeveer 5000 jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De Christenen hebben 10talle miljoenen mensen vermoord.
Begrijpend lezen is tegenwoordig ook een vak, merk ik. Diegene die je quote, die suggereerde niet dat men bij dit geval zich ging stilzwijgen, enkel een ander standpunt inemen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:46 schreef Oversight het volgende:
[..]we zijn het aan het doodzwijgen....
als we er niet over praten, worden we ook niet herinnerd aan de verschikkingen.
als we er niet aan worden herinnerd, negeren we het liever.....
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:49 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Om precies te zijn ongeveer
Touché.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:48 schreef Markster het volgende:
[..]
ja maar, het is niet te vergelijken met de nazi's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |