Ik vind dat gesmolten kaasquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Chirma het volgende:
[..]
nou als je aan het kaasfonduen bent en er druipt zo'n beetje kaas langs je stukje stokbrood naar beneden vind ik dat wel een flubbel..
Juist gij sufbubbel !quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef 9christensen het volgende:
Jaah.. zo heen bierdrinken he...
ik heb het ook niet ingezonden, maar ik snap de gedachte er achter welquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat gesmolten kaasmaarja ik zal wel raar zijn
dat is een tilde , sufbubbel !!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:28 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik heb het ook niet ingezonden, maar ik snap de gedachte er achter wel
dit is wel een flubbel (en nu geen tilde gezeik!)
[afbeelding]
ik zei.. GEEN tilde gezeikquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
dat is een tilde , sufbubbel !!
Uhm...Een etiket? Of een label?quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik zei.. GEEN tilde gezeik
wat is dit dan volgens jou:
[afbeelding]
nou... nou????
Dan niet johquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:30 schreef Chirma het volgende:
geen label joh
dat heeft mijn vader me vroeger altijd geleerd.. dus dan is het zoquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Dan niet joh
een labeltje ... en rot op met je flubbels sufbubbelquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:30 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik zei.. GEEN tilde gezeik
wat is dit dan volgens jou:
[afbeelding]
nou... nou????
flubbelsquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Hoe noem je dat uiteinde van je veter dan, wonderhond?
Of de witte velletjes van sinaasappels??
Hè, hè, hè??
wehehehehquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
een labeltje ... en rot op met je flubbels sufbubbelnooit gedacht dat ik die zin ooit nog zou typen
velletjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
flubbels![]()
![]()
flubber .. sufbubbel !quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
weheheheh
nee.. ik rot niet op
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&q=label+jacketquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
dat heeft mijn vader me vroeger altijd geleerd.. dus dan is het zo
ja...quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en tja die dingen aan je veter hebben een naam ,,, maar dat mag geen naam hebben !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
Flubber was toch vliegens rubber?? Dit is meer snot-achtigquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
flubber .. sufbubbel !
flubbel is nou eenmaal leuker dan sufbubbelquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:meine topic kaputtgemacht durch die flubbel leute
!!!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
flubbel is nou eenmaal leuker dan sufbubbel![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
flubbel is nou eenmaal leuker dan sufbubbel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |